OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Customer Success Manager till en av Sveriges ledande leverantör inom hemmatjänster, bygg och flytt.
Kraftsam söker en Customer Success Manager till vår kund som har deras kontor mitt i Stockholm City. Det är ett väletablerat företag med ledare och medarbetare som bryr sig om varandra och vet hur viktigt det är att man går till jobbet med glädje. Alla är med och påverkar och arbetar varje dag för att göra sitt yttersta. Medarbetare är deras viktigaste tillgång. De tror på ett öppet arbetsklimat med en bra samanhållning där man umgås både innanför och utanför kontorets väggar.
Bolaget har nöjda kunder och därför vill de nu utöka sitt team i Stockholm med en Customer Success Manager som kommer ha en kundportölj som ska kommer förvaltas. Tillsammans med det övriga Customer Success- teamet jobbar man kontinuerligt för att vara där för kunden och skapa ett mervärde och en hög kundnöjdhet.
Om tjänsten:
Man ska hjälpa nya kunder att on-boarda plattformen och guida kunden i hur man kommer igång med tjänsten
Bidra med teknisk support till specifika kundfrågor relaterat till värdet och försäljning
Proaktivt driva förbättringsområden som ökar kundvärdet
Ta emot önskemål och beställningar från kund
Om dig:
· Du är kundfokuserad och letar alltid efter ett sätt att öka kundnöjdheten
· Du är en bra kommunikatör med ett professionellt bemötande av kunderna samt interna team
· Du är en person som gillar relationskapande i alla olika former
· Du drivs av merförsäljning och utveckling
· Du är resultatinriktad och vet hur du uppnår ditt mål
Krav/ Meriterande:
· 1-3 års erfarenhet av en kundorienterad roll så som Account Manager, kundsupport eller liknande kundrelationsskapande erfarenhet.
· Erfarenhet av att ha jobbat i en snabbrörlig miljö
· Erfarenhet av B2B support/försäljning
· Eftergymnasial utbildning
· Kan flera språk
Tveka inte att skicka din ansökan och CV till oss!
Vid frågor kontakta kristina.maksimovic@kraftsam.se