OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och hjälpa företag att göra rätt investeringar i sin viktigaste tillgång – medarbetarna? Brinner du för kundrelationer och att skapa ett större värde för våra befintliga och framtida kunder och tycker du att framtidens arbetsplatser är något att satsa på, då ska du söka dig till oss!
Om rollen
Du har en central roll i relationen med våra kunder där du som kundens rådgivare och partner leder dem genom deras HR-processer och medarbetarlivscykel. I dina arbetsuppgifter ingår att äga och utveckla våra svenska kunder genom att bland annat ansvara för följande områden:
• Guida kunder i hur de bäst använder våra tjänster och vara en rådgivande partner i kundens HR-processer, primärt rekrytering.
• Tillsammans med säljavdelningen och resten av Customer success-organisationen arbeta för att öka kundens värde i användningen av våra system.
• Självständigt utveckla samarbeten med kunder och driva merförsäljning.
Vi erbjuder dig kollegor som har en passion för sitt yrke och som samtidigt verkligen bryr sig om varandra och sina kunder på riktigt. Vi erbjuder dig helt enkelt att bli en del av någonting större, inom en bransch, i full fart på väg in i framtiden. Eftersom vi vill leva som vi lär mäter och följer vi kontinuerligt upp engagemang, kultur och ledarskap genom återkommande pulsmätningar, och jobbar med ständiga förbättringar för att fortsätta utvecklas tillsammans. Vi har även en flexibel hybridarbetsplats där du ges möjlighet att både arbeta från hemmet och från vårt kontor på Södermalm, tillsammans med engagerade kollegor.
Vem är du?
För att trivas i rollen ser vi att du som söker är service- och resultatinriktad och har en god initiativförmåga. Vi tänker att du är i början av din karriär inom HR och är redo för en ny utmaning. Då du kommer att ha många kontaktytor i din vardag tror vi att du är en person som trivs med att samarbeta inom och utom din närmsta arbetsgrupp samt med externa parter. Det är viktigt att du är lyhörd och har förmågan att fånga upp kunders behov på ett bra sätt.
Specifikt efterfrågade krav:
• 1-2 års erfarenhet inom HR eller rekrytering
• Tidigare erfarenhet i en kundtillvänd funktion
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift (svenska och engelska)
• Dator- och webbvana
• Vana vid att prata inför publik och/eller hålla utbildningar
När kan vi börja jobba ihop?
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med start enligt överenskommelse.
Om du har frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jannica Tollén, Head of Customer Success Sweden, jannica.tollen@talentech.com. Intervjuer sker löpande, så om du tycker tjänsten låter intressant – inkom gärna med din ansökan redan idag!
Om Talentech
Talentech är en ledande aktör inom HR-tech med en stark framtidstro och vi växer både organiskt och genom förvärv. Med över 2 200 kunder globalt, varav 700 på den svenska marknaden, ser vi mycket goda utsikter för vår fortsatta resa framåt. Vi hjälper verksamheter både inom privat och offentlig sektor att med moderna verktyg digitalisera sin medarbetarresa. Från att attrahera, rekrytera, introducera, utveckla/engagera till att avsluta.