OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund som är en marknadsledande leverantör inom vård och omsorg söker vi nu en Customer Success Manager! I rollen kommer du ingå i ett team som är vana vid att arbeta operativt med kunder och ha koll på deras dagliga verksamhet och behov. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att bygga och underhålla relationen med befintliga kunder, arbeta proaktivt med kundleverans och hantera rapporter och trenduppföljningar. Detta kommer också presenteras för både kund och internt till nyckelpersoner. Vidare kommer du fånga in kundrelaterade ärenden och feedback och ansvara för att säkerställa åtgärdsplaner samt aktivt arbeta med kundnöjdhet och uppföljning av KPI:er.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Vana av att arbeta med kunder, kundvård, kundnöjdhet och KPI/SLA.
- Flytande på svenska och engelska i tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Customer Success Manager är du relationsskapande, kreativ och ansvarsfull. Du är också serviceinriktad och driven och har förmågan att ta egna initiativ.
Lön
Lön enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start 2022-10-01 och uppdraget förväntas löpa till 2023-06-30. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund. Arbetat kan utföras hybrid från Stockholm. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande och annonsen kan komma att tas ner innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! Sökord: customers, kund, customer success