Customer Success Manager

Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

Vill du genom ditt arbete skapa en bättre framtid för dig själv och för Sverige? Drivs du av att skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang? Vill du ha en nyckelroll i Camanios fortsatta framgångssaga att utveckla vård och omsorgen i Sverige?



- Då är Camanio rätt bolag för dig!



Camanio är ett scale-up företag under stark tillväxt och letar därför efter sina nästa stjärnor som rikstäckande Customer Success Manager. Som CSM på Camanio kommer du att spela en viktig roll i den fortsatta strategiska försäljningen för att öka lönsamheten på befintliga kundkonton.



Alla har rätt att åldras med integritet, trygghet och livskvalitet.

Vår vision är att erbjuda välfärdsteknologi och en bättre livskvalitet till individer och samtidigt öka omsorgskvaliteten och göra omsorgen mer effektiv. Vi tycker att drömmar är till för verkliga livet, ibland är en dröm bara att få känna sig självständig, kapabel och respekterad. Vi bryr oss om, lyssnar och vill förstå, för vi tycker att alla ska få känna sig trygga och säkra i sin vardag. Om vi får andra att må bra, då mår vi också bra.



Vi erbjuder

        Ett attraktivt jobb i ett expansivt bolag med korta beslutsvägar
        Frihet under ansvar
        Ett jobb där du får vara med och påverka och utveckla vård- och omsorgen i Sverige
        En härlig företagskultur med högt i tak och mycket glädje
        Ljusa och luftiga lokaler i Henriksdal




Om rollen

I rollen som Customer Success Manager kommer ditt huvudansvar vara att öka lönsamheten på fleråriga kundkonton. Du kommer att jobba med strategisk planering, uppföljning och bearbetning av befintlig kundstock. Det tillkommer även att vid behov stötta upp i nykundsbearbetning och upphandlingsarbete. Internt tillhör du Camanios sälj- och marknadsavdelning och förväntas ge input till produkt- och leveransteamet samt månatligen rapportera kundens lönsamhetsutveckling till ledningsgruppen.

Primära arbetsuppgifter:


        Skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang med Camanio
        Identifiera behovsbaserade merförsäljningsmöjligheter
        Ansvara för att öka lönsamheten på befintliga kundkonton
        Hålla presentationer och workshops
        Skapa årlig budget baserat på uppsatta mål
        Följa upp kunds ROI
        Rådgivande försäljning av funktioner genom behovsanalys
        Kontinuerligt arbeta för att utveckla och förbättra kundupplevelsen
        Medverka aktivt på mässor, seminarier och event


Om dig



För att lyckas i rollen är du affärsorienterad, strukturerad och trivs i sociala sammanhang. Du är en god kommunikatör och presentatör med integritet och prioriteringsförmåga. Du besitter starka självledaregenskaper och har förmågan att vara proaktiv och se vad som behöver göras.



Dina erfarenheter och kompetenser


        Erfarenhet av försäljning mot stora konton
        Kunskap om välfärdsteknik eller omsorg
        Branschförståelse
        Vana vid dokumentation och uppföljning
        Förmågan att snabbt kunna ta ägandeskap för din roll
        Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
        Körkort då resor är vanligt förekommande


Vidare ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av


        Arbete inom äldreomsorgen
        Förändringsledning
        Försäljning eller projektledning av plattformar eller IT-lösningar


 

Vill du vara med på en spännande resa i ett snabbväxande bolag med innovativ teknik, tveka inte att söka redan idag.



Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan annonseringsperiodens slut.





I denna rekrytering samarbetar vi med Mikael Majoros på SalesOnly. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvarig rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Mikael på 076-007 17 40 eller mikael.majoros@salesonly.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SalesOnly Sverige AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2022
  • Ansök senast: 15 november 2022

Besöksadress

Traktorvägen 6B 226 60 Lund
None

Postadress

SVEAVÄGEN 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


20 december 2024

19 december 2024