OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du duktig på att ta hand om kunder och skapa relationer. Älskar du att få befintliga kunder att trivas och utvecklas.
Som Customer Success Manager, så tar du tillsammans med teamet hand om våra befintliga kunder, utvecklar dem, säljer mer till dem och ser till att de stannar och trivs.
Vi söker dig som:
- Älskar att ta hand om kunder
- Älskar affärer
- Älskar att utveckla kundrelationer
I teamet så kommer du också vara delaktig för idéer för hur Yobber ska utveckla sina produkter, framförallt den digitala plattformen.
DITT JOBB SOM CUSTOMER SUCCESS MANAGER
Vi har vårt kontor i fantastiska lokaler på Smedjegatan 33 i Eskilstuna, som ett vardagsrum fast på jobbet!
Du kommer att ansvara för alla våra kunder, framförallt inom vårt nya område, hybrid! Där kommer du även vara behjälplig att ta kandidatintervjuer och referenser på kandidater.
Du kommer att genomföra ditt arbete via telefon samt i vårt CRM-system. Vi arbetar mot uppsatta mål, både som individ och grupp men det är gruppresultatet som är det viktigaste. Telefonen och datorn är ditt viktigaste redskap utöver dina kollegor.
OM YOBBER
Vi är ett techbolag som har utvecklat ett digitalt rekryteringsverktyg som vi är ruskigt stolta över! Vårt rekryteringsverktyg hjälper kandidater att visa vilka de är via video istället för i ett tråkigt personligt brev som ofta är fullt med floskler och halvsanningar. Vi säljer alltså vårt rekryteringsverktyg Yobber till företag och arbetsgivare som använder det i sina rekryteringsprocesser.
Yobber växer och vi är i behov av en Customer Success Manager som kan fortsätta hjälpa oss att växa
Ta chansen och sök nu