OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Customer Success Manager till vår kund i Stockholm. Är det du?
Bakgrund och beskrivning av uppdraget:
Var ansvarig för att säkerställa kundnöjdhet för Advanced Planning-programvaran som erbjuder CoroPlus Tool Path och CoroPlus Tool Library
Aktiv support
Nå ut till befintliga användare, mestadels testanvändare, och se till att de är nöjda
Reaktiv support
Att hjälpa användare som kontaktar oss med allt från aktivera licenser för att svara på frågor om datafel eller saknade 3D-modeller
Vid behov få hjälp från produkt-/utvecklingsteamet
Aktivt marknadsföra applikationerna
Samla feedback från användare och skicka tillbaka den till utvecklingsteamet
Personliga krav:
Stark kommunikationsförmåga
Affärstänk
Kundfokus
Språk: Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund i Stockholm. Anställningen är heltid med start så snart som möjligt, tillsvidare och förlagd under dagtid med möjlighet till distansarbete. Ibland behöver affärsresor till Sandviken göras.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.