OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är New Minds - vi tror på olikheter. Vilken egenskap, bakgrund eller erfarenhet du än bidrar med tror vi att du kommer att göra oss bättre och vassare i jakten på att hitta unga IT-talanger. Vi är drömmare och realister, singlar och vabbare, partypinglor och soffpotatisar och en massa annat. Chansen är stor att du trivs hos oss, vem du än är.
Vad kan du bidra med?
Troligtvis en massa saker men i rollen som Customer Success Manager, där du är ansvarig till att driva och utveckla dina kundrelationer, är det bra om du känner igen dig i detta:
- Har erfarenhet av rekrytering, kundrelationer, teamlead eller liknande
- Orädd och gillar utmaningar
- Får energi av att coacha andra till framgång
- Kan växla upp när det behövs och vill komma i mål
- Gillar att bygga långsiktiga relationer
- Känner dig bekväm att projektleda och arbetsleda ditt team
- Python, Java och C++ är som ljuv musik i dina öron eller kanske förstår du ingenting men tycker det verkar spännande och vill lära dig mer
- Skapar hellre ordning än kaos
- Ser affärsmöjligheter när andra ser hinder
Checkar du de flesta av boxarna? Härligt, då kanske du är vår nya kollega!
Som Customer Success Manager har du det yttersta ansvaret att driva dialogen och affärsutvecklingen framåt med såväl befintliga som nya kunder. Du ansvarar också för att projektleda teamet och rekryteringsprocessen för att få våra leveranser i mål. Därför behöver du trivas i en roll med mycket ansvar och stort eget inflytande.
Varför ska du välja oss?
Grymma kollegor, onsdagfika, lediga klämdagar, härliga chefer, löparklubb, AWs, lunchträning, jobba med några av världens ledande företag - listan kan göras lång. Visst låter det härligt?
Vi har höga ambitioner att växa och är just nu i en spännande tillväxtfas - en resa som inte dyker upp varje dag. Vill du ha en genuin chans att påverka bolagets framfart och din egen utveckling har du möjligheten nu!
Kom och jobba med oss och ta oss till nästa nivå!