OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Cosafe söker nu en Customer Success Manager till vårt team i Stockholm. Vi erbjuder en spännande möjlighet att vara med och skapa den nya tidens digitala lösning för kritisk kommunikation. Du kommer att få etablera kontakter med ledande befattningshavare inom säkerhet i Sverige och Europa och spela en viktig roll i vår expansion.
Om tjänsten:
Som Customer Success Manager ansvarar du för att leverera bästa möjliga upplevelse till Cosafes kunder. Du kommer att:
Utföra onboarding av nya kunder och se till att de får en bra start med Cosafe
Ge rådgivning och konsultation till kunder om hur de kan använda Cosafe på bästa sätt
Bygga långsiktiga kundrelationer
Projektledning
Samarbeta med vårt Sales team för att identifiera nya affärsmöjligheter
Vi erbjuder:
En heltidstjänst med placering på vårt kontor i Stockholm
Möjlighet att kombinera arbete hemifrån
Marknadsmässig lön
Flexibelt tillträde
Friskvårdsbidrag
Härliga kollegor och en god arbetsmiljö
Möjlighet att göra karriär i ett expansivt och framgångsrikt företag
Vi ser gärna att du:
Har tidigare erfarenhet av customer success
Alltid sätter kunden i centrum
Har god kommunikationsförmåga och kan uttrycka dig tydligt och pedagogiskt
Är intresserad av teknik och säkerhet och vill göra en verklig skillnad i samhället
Är driven, resultatinriktad och har lätt för att engagera och entusiasmera människor
Har god datorvana och behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Ansök redan idag! Ditt driv och din personlighet kommer att göra skillnad. Vi välkomnar och granskar ansökningar löpande. Tjänsten kan tillsättas när som helst!