Customer Success Manager

Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.

Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!

Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!

Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse.


Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:


Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt

Leverera enastående kundservice och support

Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar





Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.

Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.

Vi söker någon som har:


Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt

Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service

Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer

Du vågar ta initiativ och är hungrig efter att hela tiden överträffa dig själv och förväntningar du har på dig

En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion

En positiv och lösningsorienterad inställning

Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker

Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.

Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!


Krav:


Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö


Vi erbjuder:


Fast månadslön och förmåner

Mycket rolig och fin arbetsmiljö

Goda möjligheter till utveckling inom företaget

Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen

Heltid



Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2024
  • Ansök senast: 10 november 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024