OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du haka på en tillväxtresa i världsklass? Winningtemp erbjuder marknaden en branschunik och revolutionerande teknik för att skapa framgångsrika arbetsplatser. Detta genom att samla in och visualisera realtidsdata som beskriver personalens upplevelse av ledarskap, meningsfullhet, kontroll och glädje i arbetet. Vi har vuxit med över 2100% de senaste åren och vi fortsätter växa. Vår mission är att bli ett unicorn bolag, med andra ord ett av de snabbast växande bolagen i världen. Därför söker vi nu marknadens bästa Customer Success Manager till Stockholm!
Som Customer Success Manager på Winningtemp säkerställer du att våra kunder får den absolut bästa av service, älskar produkten och använder den med full potential. Vårt Customer Success team består av totalt 14 personer. Teamet jobbar nära med varandra för att dela tips, framgångshistorier och hitta nya innovativa sätt att stötta kunderna. För att passa in i teamet behöver du vara en driven, innovativ och sympatisk person som brinner för sälj och kundnöjdhet. Du sporras av att vara del av en startup- miljö med höga ambitioner och transparens, samt att skapa resultat tillsammans med andra.
Dina arbetsuppgifter kommer främst att innebära:
- Managera en egen kundstock
- Skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till dessa kunder
- Arbeta enligt uppsatta företagsmål med syftet att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet
- Hitta nya möjligheter för att öka våra kunders användning av produkten
- Utveckla “kundresan”, processer och rutiner för ditt egna arbete
- Arbeta tight med bl.a produktavdelningen, säljteamet och marknad i syfte att utveckla affären och varumärket
Vad vi söker hos dig: Att säkerställa hög kundnöjdhet hos Winningtemps kunder är ett otroligt viktigt arbete som kräver stort ansvar. Därför ser vi att du är en riktig relationsskapare samtidigt som du förstår vikten av affärer. Du ser möjligheter och är lösningsorienterad. Du gillar att arbeta proaktivt, kan arbeta självständigt och vet hur du ska prioritera. Du är kommunikativ, ärlig och har en hög känsla för service, vilket gör att du förstår vikten av att jobba nära dina kunder och kollegor. Vi ser att du har erfarenhet av försäljning och förståelse för hur du genom kontinuerligt fokus på affären kan stärka vår kundupplevelse. Du bör också ha arbetat inom B2B och/eller en Customer Success, eller liknande roll. Det är meriterande om du har erfarenhet inom projektledning och har arbetat för SaaS- bolag (Software as a Service) tidigare.
Vad erbjuder Winningtemp dig? Hos oss erbjuds du en spännande roll i ett team där du får vara med och påverka samhället i en positiv riktning genom att bygga trygghet och förstklassigt utövande av vårt verktyg tillsammans med kunderna. Du får också möjligheten att vara med i en tidig fas i ett bolag som har höga ambitioner. Idag består Winningtemp av ett härligt och ambitiöst gäng om 75+ personer med högt i tak och med en trevlig arbetsmiljö mitt i centrala Göteborg, men planen är att växa globalt och mer än dubblera arbetsstyrkan inom kommande år. Om du ansluter dig till vårt team och gör ett bra jobb kan du därmed förvänta dig en snabb utveckling och ett ansvar som växer i takt med att Winningtemp expanderar. Vi bryr oss om våra kollegors välmående och därför arbetar vi såklart löpande med vårt eget verktyg för att vara en attraktiv arbetsgivare. Du kan förvänta dig en stöttande arbetsplats där alla arbetar tillsammans mot ett gemensamt mål, för Winningtemp är ett företag där alla kavlar upp ärmarna och tar i.
Psst, vi hanterar kandidater löpande så skicka in din ansökan tidigast möjligt!