OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om TeleOffice
Vi ser oss själva som ett offensivt och nytänkande företag. Vi har utvecklat ett koncept där vi säljer produkten Customer First. Customer First organiserar alla ärenden och samlar alla kommunikationskanaler i ett och samma system. Vi utför anpassade lösningar för våra kunder där de kan styra hur de vill att Customer First ska se ut och agera för en optimal kundupplevelse, inklusive integrationer mot exempelvis CRM- och ärendehanteringssystem.
TeleOffice främsta styrka är personalen och den inställning som medarbetarna har till sitt arbete. Den finns en stark vilja att prestera bra resultat, att utvecklas i sin roll, att ge det lilla extra när det behövs och inte minst att ha roligt på jobbet. Allt detta skapar förutsättningar för att nå toppresultat.
Vårt huvudmål är att utveckla egna tjänster där vår erfarenhet har gjort det möjligt att utveckla produkter som är marknadsledande.
Arbetsuppgifter
Att vara Customer Success Manager hos TeleOffice innebär att hjälpa våra kunder att uppnå sina egna mål genom att ge råd och tips för hur de på bästa sätt använder de system och tjänster som vi tillhandahåller. Detta är en väldigt bred och skiftande arbetsuppgift då behov och mål självklart skiljer sig beroende på både kund och enskild användare.
Det här innebär att du behöver kunna lyssna in kundens behov och läsa mellan raderna för att kunna föreslå lösningar som de själva kanske inte tänkt på, och därtill ha det tekniska kunnandet om våra tjänster för att kunna tänka ut dessa lösningar.
Du arbetar aktivt mot befintliga och nya kunder. Du är proaktiv i kundkontakter och förekommer kunden när nya funktioner och möjligheter till arbetssätt lanseras.
Dina egenskaper och erfarenheter
Du har:
Erfarenhet av försäljning
Erfarenhet av kundservice
Stort intresse av IT och kommunikationssystem
Förmåga att lyssna in och förutse kunders behov.
Utmärkta kunskaper i svenska och engelska.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Dina personliga egenskaper har stor betydelse för att vi ska trivas att jobba tillsammans långsiktigt. I våra framtida medarbetare letar vi efter engagemang, glädje i arbetet och eget driv. Du trivs som absolut bäst i en miljö med högt tempo.
Om rekryteringen
Platsen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum då urval sker löpande. Vänta därför inte med din ansökan.
Har du frågor? Kontakta VD Erik Eskilsson på 08-459 00 25 eller marknad@teleoffice.se