OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ingress
Vill du vara med att forma framtidens E-handel? I sådana fall vill vi på Otiga komma i kontakt med dig! Bring E-Commerce & Logistics står i en stor utveckling, där de satsar på att förändra morgondagens E-Commerce! Vi söker därför efter en Customer Success Manager (CSM) som motiveras av utmaningar och resultat, för att skapa förbättring och tillväxt inom kundsegmentet för Brings växande E-handel.
Dina arbetsuppgifter
Bring E-Commerce & logistics formar framtidens e-handel, genom att förenkla upplevelsen om hur slutkonsument får sina beställningsorders till sin ytterdörr! Genom komplexa system och automatiserade processer förändras logistiken inom e-handeln i snabbt takt. Som Customer Success Manager inom Bring arbetar man tillsammans med resterande medarbetare för att utveckla och skapa långsiktiga kundrelationer. Rollen som CSM innebär att utveckla och bearbeta befintliga- och nya kunder inom E-handeln. Som Customer Success Manager jobbar man för att maximera och förbättra kundsegmntet, dels genom att kalkylera och analysera Kpi:er, med målsättningen att utveckla goda resultat, för samtliga parter! I rollen som CSM arbetar man strategiskt och analytisk, för att utveckla kundportfolion, för att bredda affärsområdets tillväxt. Tillsammans med övriga medarbetare tar man även fram ny produktdesign inom de nya affärsområdet! Utöver detta innebär rollen att arbeta i ett nytt spännande team, som skall sätta standarden för morgondagens e-handel!
Ansökning
Tycker du att rollen som Customer Success Manager är intressant? Sänd in ditt CV via annonsen. Om du har frågor kring tjänsten, vänligen maila ansvarig rekryterare Othilia Roos Englund på othilia.roos@otiga.se
Din profil
Vem är du i rollen som Customer Success Manager? Vi ser att du som söker följande tjänst, har med dina cirka 3-5 års arbetslivserfarenhet av att arbeta i en CSM roll inom e-handel eller logistik, visat goda resultat. Du har en god analytisk förmåga och du är en problemlösare. Genom din kandidat- eller masterexamen inom ekonomi, marknadsföring, management eller likvärdigt har du skapat de teoretiska metoderna för att kunna utveckla kundernas behov, genom strategiskt management. Du drivs av att ha data och analysverktyg som främsta redskap för att förbättra kunders upplevelse, genom att du ser dessa metoder som en självklar del i att utveckla affärsområdet som helhet. Du kan och förstår utvärderingarna av och analysen kring produktsupport för att skapa hög kundnöjdhet. Genom detta arbetssätt, har du som mål att tillsammans med teamet utveckla kundrelationer och kundsegment inom e-handeln, och för dig är det en självklarhet att vara serviceinriktad!
Du är van att arbeta i IT-system, i denna roll kommer man främst arbeta i Salesforce. Som kollega är du organiserad och van att hantera komplexa frågeställningar. Du är självgående, proaktiv och väl kommunikation i ditt arbetssätt. Det är meriterande om du har tidigare ledarerfarenhet. Att behärska svenska och engelska i tal som skrift är krav för tjänsten.
Avslutningsvis kommer följande Customer Success Manager vara med på en utvecklande och häftig resa in i e-handelns framtid. Därför bör man vara redo för att vara med i ett snabbt växande affärsområde, för att tillsammans med andra motiveras av att skapa kundnöjdhet!
Vi ser fram emot din ansökan!