OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mediabrand är en webb-byrå i stark tillväxt som stöttar företag i sin digitala satsning online. Vi hjälper små- och medelstora företag att synas bättre på sökmotorer som Google samtidigt som vi sköter deras löpande publicering på sociala medier.
Vi söker nu en Customer Success Manager som är ansvarstagande och vill vara med på vår resa att stötta våra befintliga och kommande kunder med deras digitala marknadsföring.
Tjänsten är på distans, därför är det av stor vikt att du som Customer Success Manager trivs med att jobba självgående efter introduktionsutbildning. Du rapporterar till Operativ Chef som alltid finns ett samtal ifrån för rådgivning/bolla idéer.
En vanlig arbetsdag består av publicering på kundernas sociala medier, recensionshantering genom vår kundportal, bollplank för kunder, initialt video-möte med nya kunder som introduceras till tjänsterna vi erbjuder.
Erfarenhet är meriterande men inget krav, däremot söker vi en person som är/har:
Social och har lätt att etablera kontakt med nya människor.
Serviceminded med kunden i fokus
Du pratar/skriver svenska obehindrat.
Självgående och klarar av att jobba under eget ansvar.
Konstant vill förbättras och inte är rädd att ställa en fråga för mycket.
Kreativ och lösningsorienterad
Kunskaper inom Adobe, Canva eller liknande är starkt meriterande.
Låter detta som något som skulle passa dig? Tveka då inte att skicka in några meningar om vem du är tillsammans med ett CV till william@mediabrand.se så hör vi av oss.