OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du sätta dig i förarsätet av ett snabbväxande bolag i en exploderande bransch? Du läser i så fall om din framtid! Laddboxbolaget vill göra det enkelt att köra elbil och erbjuder marknadens populäraste laddboxar i ett välpaketerat format. Över 90% av den Svenska personbilsflottan skall fortfarande elektrifieras och det är där du kommer in i bilden!
Som Customer Success Manager ska du trivas med att självständigt genomföra dina arbetsuppgifter. Du kommer främst arbeta med garantiärenden, felsökning och leveransfrågor. Ditt ansvar innebär kontakt med våra kunder, installatörer och leverantörer. Du är noggrann, detaljfokuserad och klarar av att ha flera saker på gång samtidigt. Du trivs med att arbeta med administrativa uppgifter.
Tjänsten innebär bland annat…
Ansvar för kundernas service efter de lagt en order
Vara informationsbryggan mellan säljaren, ekonomen och logistikern inom bolaget samtidigt som du på ett strukturerat sätt handlägger serviceärenden mot kund, elektriker och grossist
Vi tror att du…
Har minst 1 års erfarenhet av kundsupport
Kan både svenska och engelska i tal och skrift
Har goda datorkunskaper
Är organiserad, självgående, serviceinriktad och har en riktig go-getter attityd
Meriterande om du har erfarenhet från…
Hubspot eller annat CRM
Excel och andra digitala plattformar
Tekniskt intresse eller tekniskt kunnande
Som vår kollega får du…
Kontor i centrala Göteborg med nära till allt
Var med från början och bygga ett företag med höga ambitioner
Bli en del av en bransch som har framtiden för sig
Marknadens bästa hemsida och de tekniska lösningar som krävs för att leda omställningen till en elektrifierad fordonsflotta
Ett team som vinner tillsammans
Ett företag med stora karriärmöjligheter
Är du taggad på att vara med och forma vårt varumärke, vår strategi och vår företagskultur? Du kommer få ta beslut som verkligen gör skillnad. Rollen är en heltidstjänst och urval görs löpande, så vänta inte med din ansökan!