Customer Success Manager / Kontorsansvarig

Customer Success Manager / Kontorsansvarig

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person som söker en utvecklande roll?

Nu har du chansen att bli Corepart´s nya tillskott!

Corepart ligger i framkant med att skapa innovativa, trygga och säkerhetsanpassade lösningar. Arbetsplatsen präglas av ett stort engagemang, nytänkande och framåtanda. Vi värdesätter det personliga mötet och jobbar aktivt för att vara den bästa leverantören av säkerhetstjänster för våra uppdragsgivare och den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare. På Corepart arbetar vi proaktivt för att kunderna ska få användarnyttiga processer med hög kvalité.

Din framtid

Corepart är på jakt efter vår nästa Customer success manager/ Kontorschef som vill ha ansvar för vår kundsupport. De erbjuder högkvalitativa säkerhetslösningar för såväl det lilla företaget som den stora koncernen. På det trivsamma kontoret i Bromma arbetar de nära varandra och det är en tight grupp som sitter där till vardags. Tack vare många gemensamma aktiviteter inom företaget, både jobbrelaterade och fritidsbaserade, kommer du snabbt att trivas.



Dina arbetsuppgifter

Rollen som Customer success manager / Kontorschef tillika First Line Support är precis som den låter; omväxlande och mångsidig.

Till största del kommer dina arbetsuppgifter att innebära samtal och ärendehantering från avtalade företagskunder. Du hanterar själv de enklare tekniska problemen, vilket givetvis utökas med din erfarenhet, men hänvisar vidare de mer specifika ärendena till andra i organisationen. Initialt är det viktigast att lära sig om ärendet handlar om IT eller om det rör säkerhet, och då kopplar du vidare till kunnigt ansvariga inom Second Line Support.

Arbetet sker i ärendehanteringssystemet Zen Desk.

Vissa dagar kan innebära heltid på supporten då det tidvis ringer mycket, men andra dagar kan det vara lugnare på telefonen och det är då du kliver in i rollen som kontorsansvarig. Detta innebär viktiga göromål så som att lägga beställningar för kontorets trivsel och funktionalitet ex. att beställa frukt, blommor, kaffe och mat. Men även att ta emot besökare och visa dom vidare samt att kontrollera så det hela tiden finns tillräckligt med kontorsmaterial.

För rätt person finns även långsiktiga möjligheter att utveckla rollen ytterligare så som hantering och planering av event/mässor, utökade administrations- och assistentsysslor med mera.

Erfarenhet och personliga egenskaper

Det här är en lite annorlunda roll med utrymme för att utmanas och utvecklas i en stimulerande miljö, därför vi söker en ambitiös, ansvarsfull och driven person. Någon som är redo att växa in i sin roll med positiv energi och framåtanda. Vi vill se att du är en extremt serviceinriktad person med tekniskt intresse som tycker om att hjälpa andra. Du har erfarenhet från support och du är van vid ärendehantering, kanske har du även erfarenhet från telekombranschen men det är inget måste.

Vidare är du kommunikativ, prestigelös och en riktigt god lagspelare. Du hugger tag där du ser att det behövs och driver själv ditt arbete framåt. Viktigast av allt är att du vill vara med och bidra till arbetsglädjen! Visst låter det här som en spännande tjänst och rolig utmaning? Om du tror att det är dig vi söker så tveka inte en sekund till, varmt välkommen med din ansökan!

Det är krav/ meriterande om du har en eller flera av nedanstående kvalifikationer:

Gymnasieutbildning
Erfarenhet från support och ärendehantering
Intresse för teknik
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, både svenska och engelska






Corepart har ett samarbete med Kraftsam Rekrytering och Bemanning, så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.

Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Olivera Cvetkovic på olivera.cvetkovic@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Besöksadress

Box 491 69
None

Postadress

Box 491 69
Stockholm, 10029

Liknande jobb


Administratör till Anstalten Västervik

Administratör till Anstalten Västervik

9 januari 2025

Amanuenser i datateknik

Amanuenser i datateknik

16 december 2024

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

9 januari 2025