Customer Success Manager med personalansvar

Customer Success Manager med personalansvar

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med på Storex stora tillväxtresa? Motiveras du av att ge service, utveckla kundrelationer och identifiera affärsmöjligheter tillsammans med ditt team? Då har vi rollen för dig.

Vad erbjuder vi?
• Komplex roll med hög variation
• Spännande bolag i en bransch med stark tillväxt
• Högt fokus på kund och kundnöjdhet
• Stor personlig utveckling
• Kontorsnärvaro som standard med härliga kollegor
• Friskvård 4000kr/ år
• Semester 30 dagar
• Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning

Storex startades redan 1987 och är familjeägt i andra generationen. Idag drivs företaget av fyra syskon som har service i blodet och starkt engagemang. Idag har Storex ett 90-tal anställda och omsätter cirka 150 miljoner kronor per år.


Vem söker vi?
• Du har tidigare erfarenhet av ledarskap i en liknande roll
• Meriterande med erfarenhet inom lager/logistik
• Högt kundfokus/serviceinriktad
• Strategisk höjd och intresse för att utveckla kund och affär
• Du är trygg i dig själv och i ditt ledarskap
• Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• B-körkort

Vi söker dig som är driven, social och engagerad. Du trivs med många kontaktytor, att skapa struktur samt har en hög förmåga att driva teamet framåt. Det är självklart för dig att framföra information och kommunicera på ett ödmjukt men drivande sätt samt vara flexibel i ditt tankesätt. Vidare är du prestigelös och för dig är det självklart att hugga i där det behövs. Du motiveras av att utveckla dina medarbetare, processer samt skapa starka kundrelationer.


Vad innebär rollen?
• Fullt personalansvar över ett team om sex personer
• Övergripande kund- och debiteringsansvar
• Driva avdelningen mot större affärs- och servicefokus
• Coacha och engagera medarbetare i det dagliga arbetet
• Koordinera aktiviteter relaterade till kundnöjdhet
• Dagligt samarbete med avdelningschefer lager samt försäljningschef
• Utveckla rutiner/processer för avdelningen samt skapa mätbarhet
• Ta fram SLA, SOP och GDPR dokument i samråd med kund
• Medverka vid prissättning av tjänster, framtagande av avtal och budgetarbete

Du kommer att vara en nyckelperson på Storex och en bidragande faktor till deras fortsatta expansion. Du är en del av lokal ledningsgrupp samt rapporterar direkt till COO.

Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult.



2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2023
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


20 december 2024

Områdeschef

Områdeschef

19 december 2024

18 december 2024

Arbetschef till Malmö

16 december 2024