OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en viktig roll där du får hjälpa våra kunder att förbättra sin kandidatupplevelse och sitt employer brand? Då har vi rollen för dig! Trustcruit söker nu en kollega till vårt växande Customer Success-team.
Trustcruit är en startup inom HR/rekryteringsomårdet. Vi utvecklar och säljer en mjukvara som automatiskt och systematiskt mäter våra kunders kandidatupplevelse genom hela rekryteringsprocessen, från ansökan till onboarding. Vi ger våra kunder de bästa förutsättningarna att förbättra sina kandidaters upplevelse av dem som arbetsgivare och deras varumärke.
Vi växer snabbt och söker därför dig som vill vara med på en spännande resa där du tillsammans med Customer Success-teamet ser till att våra kunder lyckas med Trustcruit.
Vad du kommer att göra
Som Customer Success Manager är du kundens trygga punkt och du finns med redan från start när de blir kund hos oss. Drivande och delaktigt stöttar du dem och ger högklassig service så att de är nöjda och stannar hos oss. Med andra ord kommer du att vara superviktig!
I det ryms många delar där vi nämner några nedan.
- Onboarda våra kunder, vilket innebär allt från att guida i enkäter och frågor till att utbilda.
- Regelbundet och proaktivt ha uppföljningar med våra kunder för att se till att de har det stöd som behövs (psst; i genomsnitt minskar våra kunder andelen missnöjda kandidater med 20%).
- Vara bryggan till produktteamet, vi bygger vår plattform för våra kunder.
- Utveckla våra processer och rutiner för att våra kunder ska lyckas.
- Merförsäljning. Nej, detta är ingen säljroll. Däremot dyker det ofta upp behov av att utvärdera fler delar av processen än vad som börjats med.
Tjänsten är på 100% tillsvidare med placering i Jönköping. Tilltänkt start är efter sommaren.
Det här är Trustcruit!
Vi är en modern arbetsplats där du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter. Till ditt stöd kommer du, utöver Customer Success-teamet, att ha ett helt team från både produktavdelningen och sälj/marknad. Vi har även bra och moderna verktyg för att underlätta din vardag.
Arbetsplatsen är flexibel så att du kan anpassa din arbetsdag. Det kommer att förekomma visst arbete på kvällar då vi har kunder från hela världen. Är du på kontoret erbjuds en härlig gemenskap med lunchaktiviteter, träning, snacks, dryck, kaffe och te. Vi har också gemensamma aktivitetsdagar med jämna mellanrum där vi träffas utanför kontoret och har det trevligt tillsammans.
När du börjar hos oss får du givetvis en grundlig introduktion eftersom vi vill ge dig alla verktyg i form av kunskap, processer och allt du behöver för att lyckas hos oss.
Är det du?
Vår ambition är att ha världens nöjdaste kunder, så vi söker därför dig som är en mycket kundorienterad person och som alltid gör mer än vad kunderna förväntar sig. Du är den som blir gladast när kunden är nöjd och du strävar alltid efter att nå dit.
Som person är du även självgående och van vid att driva på dina egna ansvarsområden. Du är lyhörd och är bra på att både fånga upp nya behov samt att hitta lösningar på dessa. Med struktur som grund håller du koll och du både uppskattar och har lätt för att lära dig nytt. Du gillar att jobba med andra människor, oavsett om det är våra kunder eller våra interna team som du samarbetar tätt med.
Måsten för denna roll
- Du har jobbat inom HR/Talent Acquisition, alternativt är nyexaminerad personalvetare eller liknande
- Är en fena på att både prata och skriva på svenska och engelska
- Digital, du har lätt att lära dig olika system
- Är duktig på siffror och tycker det är kul. Vår plattform består trots allt av data och statistik
- Tycker om kundkontakt och att bygga långsiktiga relationer
Intresserad?
Skicka in din ansökan med CV via länken nedan. Vår målsättning är att tillsätta tjänsten innan midsommar så skicka in din ansökan redan idag.
Om du har några frågor om tjänsten eller processen kan du kontakta Sofia Johansson, Customer Success Manager, på sofia@trustcruit.com eller 076 021 08 10.
Vi ser så fram emot din ansökan!