OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Portally är ett digitalt ekosystem utvecklat i samarbete med fastighetsbranschens aktörer för att möta marknadens nya behov. Portally samlar allt på ett och samma ställe - lokaler, lokalsökande företag, fastighetsägare samt marknadens aktörer och matchar utbud med efterfrågan på lokaler.
Portally är nytt som varumärke men medarbetarna är långt ifrån nya i branschen. Deras kunskap bottnar i över 20 års erfarenhet och tusentals genomförda lokalprojekt.
CUSTOMER SUCCESS MANAGER - PORTALLY, STOCKHOLM
Efter en mycket lyckad lansering i början av 2021 har Portally ett tydligt sikte framåt och stärker nu upp sin organisation för att kunna skala upp globalt.
Som medarbetare på Portally får du möjligheten att vara med och utveckla ett bolag från grunden och du välkomnas in i en familjär kultur som kännetecknas av en engagerad och kreativ entreprenörsanda med högt tempo och trevliga medarbetare där alla hjälps åt och lär av varandra samt drivs av nya utmaningar. Med rätt driv och inställning tar du en plats i Portallys härliga och engagerade team och hjälper till att driva Portally fortsatt framåt!
För att lyckas i rollen förväntar vi oss att du är noggrann och strukturerad, motiverad, prestigelös samt engagerad i det du gör. Tjänsten innebär många kontaktytor utanför och inom hela organisationen, vilket kräver att du besitter en god kommunikativ förmåga i såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Företaget har sitt kontor centralt beläget i Stockholm och sitter i trevliga lokaler med närhet till butiker, restauranger, träning och med goda kommunikationsmöjligheter.
Dina arbetsuppgifter:
- Ge support, underhålla och utveckla befintliga kundrelationer
- Sälja in Portally till nya kunder (även att hitta dessa kunder och prioritera målgruppen)
- Agera länk mellan sälj och utveckling av tjänsten (lyssna på kunderna och ta info vidare)
- Genomföra kundmöten och driva utvecklingen av Portally vidare
- Finnas till där du behövs och bidra med rätt energi samt resultatfokus
Den vi söker:
- Vill vara med och bygga något nytt och ta stort ansvar i det
- Har erfarenhet av försäljning inom b2b och gärna av fastighetsbranschen
- Är social och kommunikativ och kan prata med kunder som är väldigt kunniga inom sitt område
- Är serviceinriktad
- Är självgående och van vid försäljnings- och supportarbete
- Har erfarenhet av försäljning inom b2b och gärna av fastighetsbranschen
- Meriterande med erfarenhet från liknande start-up inom tech eller fastighet
- Meriterande är att även kunna andra nordiska språk då norden är nästa fokus
Ansökan:
För rätt person erbjuds goda anställningsvillkor och stor möjlighet till utveckling i företaget. Tjänsten är en heltidstjänst och ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut - skicka din ansökan redan idag.
Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Kristina Hjertonsson på telefon 070-3921600.
För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!