OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Indicate me har utvecklat en helt ny digital plattform som ger datadrivna kundinsikter baserat på alla interaktioner som kundservice har med sina kunder. Indicate me har tekniken som möjliggör förbättrad kvalitetsledning samt ökad effektivitet och kundnöjdhet. Företagets plattform är mycket användarvänlig och enkel att lära sig, vilket idag är helt nödvändigt för att få tid till genomförande och förbättringar med fokus på kontakten med kund snarare än IT.
Indicate me är utvecklad av Releasy Customer Management som ett resultat av över 30 års erfarenhet inom kundservice och försäljning. Releasy är en av Sveriges ledande outsourcingpartner med uppdragsgivare inom branscher som media, e-handel, resor, lojalitetsprogram och telekom. Företaget tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chat, mail och telefon. Releasy har haft en stark tillväxtresa de senaste åren och är idag ca 1200 medarbetare i Sverige och Spanien.
Customer Success Manager
Indicate me befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad och självgående Customer Success Manager. I rollen kommer du ansvara för att kontinuerligt utveckla Indicate me’s affär för att skapa så stort värde för kund som möjligt av en högt efterfrågad produkt med stor internationell marknadspotential. Som Customer Success Manager kommer du därför att äga den övergripande relationen med företagets kunder vilket inkluderar allt från möten med potentiella nya kunder, onboarding, uppföljning, förnyelse och kundnöjdhet. Detta arbete kommer främst drivas gentemot större företag och deras kundserviceavdelningar.
Denna person kommer att ingå i Indicate me’s Customer Success-team och spelar en nyckelroll i den fortsatta tillväxten av företaget. Vi söker dig som trivs i ett entreprenöriellt och snabbväxande sammanhang, som drivs av att både optimera värde hos befintliga kunder och initiera nya affärsmöjligheter. Tjänsten rapporterar till ansvarig för Customer Operations och är placerad på huvudkontoret på en herrgård i Bergshamra norr om Stockholm.
Dina arbetsuppgifter kommer fokuseras på:
Äga den övergripande relationen med kunder från projektstart till absolut kundnöjdhet
Projektledning vid implementation av Indicate me för nya kunder
Vara delaktig i utvecklingsarbetet av Indicate me’s produkt
Agera rådgivare i både interna och externa projekt för att optimera användningen av Indicate me’s system och säkerställa bästa kundupplevelse
Utifrån kvalitativa leads utföra behovsanalys tillsammans med potentiella kunder för att påvisa värdet i produkten samt skapa rätt förutsättningar för nya affärsmöjligheter
Kvalifikationer
Högskoleutbildning eller motsvarande
1-3 års arbetslivserfarenhet som Customer Success Manager eller liknande roller med projektledning
Meriterande med erfarenhet från liknande tjänster eller andra SaaS-lösningar
Meriterande med erfarenhet från kundservice som bransch, gärna i en operativ roll som kundservicemedarbetare eller teamledare
Vi söker nu dig som:
Är självgående och initiativrik, får saker att hända och tar ansvar för resultatet
Gillar ett högt tempo i en resultatdriven organisation
Är ambitiös och högpresterande med ett starkt personligt driv
Konsultmässighet gentemot kunder, med starkt gehör för behov
Besitter en strategisk höjd med intellektuell skärpa
Har en förmåga att skapa starka affärsrelationer
Indicate me erbjuder dig
På Indicate me får du det bästa av två världar – den snabbväxande startup-kulturen med en stabil och kapitalstark ägare. Du blir del av ett litet, tight och kompetent team som precis har påbörjat en kraftig tillväxtresa. Tjänsten är en spännande och kommersiell nyckelroll i direkt anslutningen till företagets ledning där du har stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling. Du sätter själv grunden och förutsättningarna för dina fortsatta karriärmöjligheter inom koncernen.
#jobbjustnu