OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Artvise? Vi är ett lite entreprenörstyrt bolag med kunden i fokus. Ett svenskt programvarubolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management). Artvise organisation är en kombination av extremt affärsfokuserade personer, systemintegratörer, lösningsarkitekter och systemutvecklare med ett brinnande intresse för modern mjukvaruutveckling och ny teknik. Kundbasen är bred och omfattar såväl små som stora företag samt offentliga organisationer.
Vi söker en entusiastisk Customer Success Manager som kommer att vara ansvarig för att säkerställa framgångsrik användning av våra ärendehanterings- och telefoniintegrationslösningar hos våra kunder inom kundtjänst. Du kommer att vara en viktig länk mellan våra produkter och våra kunder, och hjälpa dem att optimera sina kundtjänstprocesser och maximera värdet av gjord investering. Du ska även marknadsföra och sälja våra tilläggstjänster för att kunden ska ha möjlighet att effektivisera och få ut mer av sin nuvarande lösning.
För oss är det viktigt att du är rätt person, som tycker om utmaningar och passar bra in i gänget. För det är viktigt att ha kul på jobbet, varje dag!
Läs mer om oss på www.artvise.se
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
- Arbeta nära våra kunder för att förstå deras affärsbehov och mål inom kundtjänst och ärendehantering.
- Proaktivt engagera sig med kunderna för att säkerställa deras framgång och lösa eventuella utmaningar eller problem som kan uppstå.
- Ge träning och utbildning till kunderna för att säkerställa korrekt användning av våra produkter och optimera deras arbetsflöden.
- Bygga starka och långsiktiga relationer med kunderna genom regelbundna möten och kommunikation.
- Fungera som rådgivare och expert inom kundtjänst, ärendehantering och Contact center för att hjälpa kunderna att uppnå sina mål.
- Samarbeta med vårt tekniska team för att lösa tekniska frågor eller utmaningar som uppstår.
Kvalifikationer
Du ska vilja lära dig våra lösningar för att på ett trovärdigt sätt samverka med våra kunder. Resten kan vi lära dig. Vi ser att du har:
- Någon form av eftergymnasial utbildning.
- Relevant erfarenhet av att arbeta med kunder i likande roller.
- Kunskap om telefoniintegrationer och erfarenhet av att arbeta med kundtjänstlösningar som är integrerade med telefonsystem.
- Teknisk kompetens och förmåga att förstå och kommunicera tekniska problem.
- Utomordentlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Personlighet
Det viktigaste är din personlighet, ditt driv och din vinnarskalle. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
- Stark förmåga att bygga relationer och kommunicera effektivt med kunder på olika nivåer.
- Analytisk och problemlösande förmåga för att kunna identifiera och lösa kundernas utmaningar.
- Serviceinriktad och har en kundfokuserad inställning.
Erbjudande
Vi erbjuder en spännande och utmanande roll där du får möjlighet att vara en nyckelspelare i våra kunders framgång genom att hjälpa dem att optimera sina kundtjänstprocesser. Du kommer att få arbeta i ett dynamiskt och samarbetsvänligt team som värdesätter innovation och kundfokus.
Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har de nödvändiga färdigheterna och erfarenheterna för att bli en framgångsrik Customer Success Manager, ser vi fram emot din ansökan.
Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.
Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.
Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.