OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en miljö där du får utvecklas, med kunniga kollegor och en kultur där vi firar framgångar? Då är detta jobbet för dig!
Assessio växer och vi söker nu vår nästa stjärna till Customer Success Teamet i Stockholm. Som Customer Success Manager på Assessio arbetar du nära våra kunder och användare. Du arbetar som betrodd rådgivare inom urval, utveckling och ledarskap samt hjälper kunderna att få bästa värde av den plattform som Assessio tillhandahåller. Customer Success utgör en viktig funktion för att säkerställa att Assessios kunder får ut den största möjliga nyttan av våra verktyg.
Varför Assessio?
Våra anställda har konkurrenskraftiga löner och vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag på 5000 SEK/år, 6 veckors semester samt har en bonusmodell för alla anställda. I denna roll kommer du ha möjlighet att arbeta på distans tre av fem dagar i veckan. Assessio har kollektivavtal med Almega och tjänstemannaförbunden Unionen och Akademikerförbunden, vilket bla innebär förmånligt pensionsavtal (ITP för tjänstemän). Dessutom är vi faktiskt riktigt bra på att ha roligt tillsammans med gemensam träning, AWs, sommar/julfester och Kick-offer. Om du är vår nästa stjärna så får du tex följa med till Holland på Kick-off i september!
Arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Manager på Assessio agerar du som expertrådgivare inom urval och ledarskap. I arbetsuppgifterna ingår tex att hjälpa kunder designa rekryteringsprocesser som främjar mångfald och minskar risken för ”bias”, hjälpa dem komma igång med användandet av våra verktyg och att skapa ledarprofiler med hjälp av vårt kompetensramverk.
Du kommer även att genomföra produktutbildningar för våra kunder, finnas som stöd vid frågor från kunder samt att analysera kunddata för bästa produktanvändning och kundnöjdhet.
Vi söker dig som
Assessio lägger stor vikt på vem du är som person och mindre vikt på vad du har gjort tidigare. Har du rätt inställning, är villig att lära nytt och lära snabbt, tar egna initiativ och arbetar hårt för att nå dina mål så får du stöttning med resten! För att få rätt förutsättningar att lyckas i rollen ser vi däremot att du har:
Akademisk utbildning inom personal och arbetsliv, psykologi, beteendevetenskap eller annan relevant utbildning. Leg psykolog är meriterande
Erfarenhet från att arbeta med urval/rekrytering
Tidigare arbetat med urvals och/eller rekryteringstester
Obehindrade kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska
Om Assessio
Assessio är ett svenskgrundat HR-Tech bolag som just nu är på en tillväxtresa. Assessio's vision lyder "ZERO TALENT WASTE" och vi har för närvarande kontor i Sverige, Norge, Danmark, Nederländerna och Rumänien. Assessio är genom sin långa historia det mest betrodda varumärket inom talent assessments. Häng med på vår resa att bli Norra Europas Största Assessmentbolag!
Rekryteringsprocessen
Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan så blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju, samt att träffa teamet.
Urval sker löpande under sommaren och vi hoppas ha någon på plats i början av hösten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse men gärna så fort som möjligt
Omfattning: Heltid med 6 månaders provanställning
Placering: Banérgatan 16, Stockholm
Ansvarig för rekryteringen är Head of Customer Success. För frågor om tjänsten, kontakta emelie.willman@assessio.se.