Customer Success Manager till Best Transport

Customer Success Manager till Best Transport

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Best Transport AB.

Om företaget:

Best Transport är ett av Sveriges ledande bud- och distributionsföretag. Sedan starten 1976 har vi utfört miljontals transportuppdrag inom bud och distribution, IT-logistik och
hemleveranser. Företaget består av ett flertal affärsområden i Sverige, Norge och Danmark. De verkar framför allt på en lokal marknad där kärnverksamheten består av lokala samma dag-transporter, vilket gör att viktiga regioner/städer har egna affärsområden hos oss. Som enda företag i transportbranschen inkluderar Best Transport 100% klimatkompensation i alla sina transporter.

Arbetsuppgifter:

I rollen som CSM ansvarar du för att utveckla samarbeten med befintliga kunder. Du utför kundbesök varje vecka och är därigenom tillgänglig för frågor och kan på så vis förebygga kvalitetsbrister. Du sköter kundkontakt självständigt kring pågående samarbeten och uppdrag. Därtill ansvarar du för att identifiera möjligheter och behov hos kunden med syfte att utveckla affärerna försäljningen och samarbetet. Du arbetar proaktivt och skapar mervärde för kunderna genom att bygga och bevara god kundkontakt. Dina kunddialoger präglas av förtroendeingivande och långsiktiga relationer. Vidare ges du möjlighet att skapa rutiner för kundbesök och innehåll.

• Kundbesök hos befintliga kunder
• Dokumentera kundkontakt och försäljningsaktiviteter
• Utveckling av försäljning och arbetssätt

I takt med att du kommer in i rollen ges du möjlighet till att utveckla och påverka din del och utveckling i rollen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetslivserfarenhet från en försäljnings-, service- eller kundorienterad roll
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Meriterande med erfarenhet från transport- och logistikbranschen
• Mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift

Vi söker dig som trivs som bäst när du får ta stort eget ansvar, motiveras av att nå dina mål och älskar att arbeta nära affären och dina kunder. Du har en god struktur i ditt dagliga arbete som ligger till grund för att du självständigt kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Vi ser att du är en positiv person med stort engagemang i det du tar dig an. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer, försäljning, kundrelation, customer success manager, CSM, kundkontakt, kundorienterad, försäljningsaktivitet, kundbesök, kunddialog, samarbete, logistik, transport, service, heltid, Malmö

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2022
  • Ansök senast: 14 september 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024