OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Vi söker nu en duktig Customer Success Manager(CSM) till Camanio med fokus på vår digitala plattform för omsorgen, som hantera trygghetslarm och andra digitala tjänster. För att lyckas i rollen bör man ha erfarenhet från att arbeta med större kunder och helst en bakgrund från äldreomsorgen eller offentlig sektor. Som anställd på Camanio bidrar du till att säkra leveransen av nya sätt att arbeta med digitala tjänster inom omsorgen där vi erbjuder en Saas lösning.
Om verksamheten
Camanio's vision är att erbjuda välfärdsteknologi och en bättre livskvalitet till individer och samtidigt öka omsorgskvaliteten och göra omsorgen mer effektiv. Vi är ett företag med entreprenörsanda som känner stolthet i att göra människor vardag lite bättre med ett och samma mål: smarta lösningar för digital vård och omsorg i hemmet. Om vi får andra att må bra, då mår vi också bra. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm där vi sitter i ljusa och luftiga lokaler i Henriksdal, några få minuter från Slussen.
Mer om tjänsten
På Camanio har man stor möjlighet att påverka och vara med att sätta standarden för vår nya satsning inom digitala tjänster för omsorgen. Hos oss är det högt tempo så flera möjligheter framöver kommer att erbjudas för rätt person. Vi är idag 18 personer som arbetar på företaget med stora tillväxtplaner. Har man erfarenhet från långsiktigt kundarbete och vill utvecklas i tjänsten med en bakgrund från äldreomsorgen så är det här rätt arbete för dig så tveka inte att söka då vi behöver dig nu.
Din profil
Som person är du noggrann och strukturerad med en vana av att följa upp mål. Du är kreativ med ett lösningsorienterat "doer" mindset och trivs i ett team landskap där dina kunskaper och social egenskaper väl kommer till hands. Du trivs med att arbeta självständigt och i grupp, då vi är ett scaleup bolag där vi alltid är villiga att hjälpas åt med olika arbetsuppgifter och projekt. Vi växer och vill att du delar vår resa i vårt erbjudande av digitaliserade lösningar för äldreomsorgen och vården.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och rekryteringsspecialist Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09