OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ person som uppskattar problemlösning? Har du ett IT-intresse, trivs med frihet under ansvar? Då är du Customer Success Manager som CEDOC söker.
Som Customer Success Manager på CEDOC får du en aktiv roll på en spännande tillväxtsresa. Du kommer ingå i ett härligt team med möjligheten att påverka. Företaget erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med engagerade arbetskamrater. Du kommer även vara del av en internationell arbetsplats då CEDOCs kundbas växer inom hela Skandinavien/ Europa. Tjänsten innebär spännande och utmanande arbetsuppgifter tillsammans med andra specialister/ experter. Att ha kul på jobbet och din personliga utveckling är något som värderas högt.
Om rollen
I rollen som Customer Success Manager kommer du vara ansvarig för Cedocs supportfunktion. Ansvaret innefattar både löpande drift och utveckling av supporten. Du kommer således ha en operativ roll genom hantering av avancerade supportärenden samt en övergripande roll som ansvarig för hela supportfunktionen. I rollen ingår även ansvar för löpande kundvård och innesälj.
Som Customer Success Manager kommer du ha en aktiv roll i CEDOC:s tillväxtsresa. Detta innefattar bl.a. att utvärdera och utveckla CEDOC:s supportuppdrag, stödja bolagets utvecklingsgrupp i alla delar som berör produktens support och eftermarknad. Du kommer driva arbetet med att utveckla ett ärendehanteringssystem i CRM samt tillhandahålla administrativ support till CEDOC.
Vem är du?
I rollen som Customer Success Manager söker vi dig som har:
•Högskola-, kvalificerad yrkesutbildning eller liknande erfarenhet; med inriktning projektledning, IT sälj och/eller marknad
•God svenska i tal och skrift
Det är meriterande om du har:
•Erfarenhet att arbetet med support och/eller att utveckla supportfunktioner
•Behärska engelska i tal och skrift flytande
•Bra på muntlig och skriftlig framställning
•Vana att förstå och hantera olika typer av administrera datasystem
Som person är du lösningsorienterad och social med IT-förståelse. Du har ett stort engagemang och sprider gärna detta till din omgivning. Som person drivs du av att lösa problem och hjälpa andra människor.
Om CEDOC
Cedoc är programmet som förenklar ditt arbete kring CE-märkning av maskiner och är framtaget av specialister som har erfarenhet från över 1000 CE-märkningsuppdrag inom olika branscher. Cedoc har sin verksamhet i Skara.
Cedoc ingår i affärsområde Proton Edge som omfattar tre olika bolag som är högt specialiserade och hör till marknadsledarna inom sin bransch: Proton Technology, JL Safety och Cedoc. Alla har starka kopplingar till kunder inom den internationella tillverkningsindustrin och delar ett gemensamt mål: att hjälpa kunderna att driva hållbara, trygga och lönsamma affärer. Proton EDGE tillhör Proton Group som är en svensk, familjeägd industrikoncern i tillväxt.
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering. Vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du direktanställd hos CEDOC.
Rekryteringsprocess
I denna rekryteringsprocess kommer du som aktuell kandidat att genomgå följande steg:
Telefonintervju
Fysiskt intervju med rekryterare
Intervju med CEDOC
Anställningsbeslut
Villkor
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Skara
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996