Customer Success Manager till Cloudgruppen

Customer Success Manager till Cloudgruppen

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu 1st Customer Success Manager medarbetare!

Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.

Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet.

Cloudgruppen finns idag i följande städer:

Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Gävle, Umeå, Skellefteå, Sundsvall och vi växer ständigt.

Vi söker en passionerad och engagerad kundtjänst- och customer success-representant som vill vara en del av vårt dynamiska team!

Som en av våra kundtjänst- och customer success-representanter kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

- Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
- Leverera enastående kundservice och support
- Förstå kundens behov och erbjuda skräddarsydda lösningar för att möta deras krav
- Proaktivt arbeta med kunder för att säkerställa att de får maximalt värde från våra produkter och tjänster
- Samarbeta med andra team medlemmar för att hantera kundproblem och säkerställa snabb och effektiv problemlösning

- Säkerställa driftsättning i samband med affär och leverans


Vi söker någon som har:

- Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
- Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående kundservice
- Förmågan att arbeta självständigt och i team miljöer
- En passion för att hjälpa kunder att uppnå sina mål
- En positiv och lösning-orienterad inställning
- En förmåga att snabbt lära sig nya produkter och tjänster

- Gärna erfarenhet av Telavox & Lynes (inget krav dock meriterande)


Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!

Krav:

- Du har minst ett års erfarenhet av kundtjänst.

- Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö





Vi erbjuder:

- Attraktiv lön och förmåner

- Väldigt rolig och fin arbetsmiljö

- Malmö’s finaste kontor (Centralt i Malmö)

- Säljtävlingar och resor
- Tydlig karriär utvecklingsväg inom företaget

- Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen

- Heltid



Om du är intresserad av att arbeta som kundtjänst och customer success manager på Cloudgruppen Sverige AB och uppfyller kraven ovan, skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cloudgruppen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2023
  • Ansök senast: 11 februari 2024

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024