Customer Success manager till Credifow

Customer Success manager till Credifow

Arbetsbeskrivning

Crediflow söker dig som älskar kundkontakt och som andas service ända ut i fingerspetsarna. Om du lockas av att alltid sträva efter kundens bästa och samtidigt få vidareutbilda och stötta dina kunder så kan det här vara rätt tjänst för dig! – Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Crediflow är det lilla, moderna företaget med över 25 års erfarenhet inom utbyte av elektroniska dokument och är idag marknadsledande i fakturahantering. Med fokus på kundens affärsprocess förenklar Crediflow utbytet av elektroniska dokument och gör det tillgängligt för alla - deras anpassningsbara och skalbara lösningar innefattar bästa praxis inom ekonomi, logistik och IT. Crediflow bjuder på en platt organisation med högt i tak i trevliga lokaler i Täby - arbetar du här både syns och hörs du!

Som Customer Success på Crediflow kommer du vara del av projektgruppen samt arbeta mot support-teamet. Du kommer även vara Crediflows ansikte utåt mot deras kunder och servicebyråer. Crediflow värdesätter samarbete samt interna och externa relationer så här blir du en del av ett företag som kan erbjuda utmanande arbetsuppgifter och goda utvecklingsmöjligheter. Via rollen får du möjligheten att lära dig av mer erfarna kollegor och vara med på en spännande resa där du får växa tillsammans med Crediflow. Tjänsten innebär en del kundbesök där du som Customer Success utbildar och instruerar kunden i optimal hantering av Crediflows system. Tjänsten passar dig som är utåtriktad och som har ett teknikintresse.

Du erbjuds


* En arbetsplats där initiativ och driv värdesätts högt!
* En arbetsplats med stor flexibilitet i en platt organisation
* En onboardingprocess med kunniga kollegor som lär dig systemen utan och innan
* Ett learning by doing- tänk där du får mycket ansvar redan från start
* En flexibel inställning till arbetsförhållanden där det finns möjlighet att sitta på distans och kontoret


ARBETSUPPGIFTER
Som Customer Success kommer du att ha en varierande roll med kundansvar, support och administrativt arbete. Vidare kommer du bland annat att:


* Ansvara för utbildning av nya och befintliga kunder samt servicebyråer i Crediflows system
* Ansvara för att planera och genomföra utbildningsinsatser internt tillsammans med övriga medarbetare
* Ansvara för registrering och hantering av nya kunder internt och externt
* Vara stöd för kunder, servicebyråer och support i samband med feluppföljning och supportärenden
* Arbeta för att motivera servicebyråers personal att hålla god leveranskvalitet och ha roligt på jobbet
* Arbetsresor till kunder och servicebyråer förekommer


VI SÖKER DIG SOM
För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du har ett stort tekniskt intresse samtidigt som du lockas av att vara företagets ansikte utåt. Vi tror även att du är en utåtriktad, social person som tycker om kundkontakt och kundrelation - kunderna är alltid prio ett!


* Du har ett tekniskt intresse
* Du har god datorvana
* Du innehar B-körkort
* Du har erfarenhet av kundkontakter
* Du talar flytande svenska och engelska


Meriterande

I den här rollen ses det som meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Har du haft en kundorienterad roll tidigare? Utveckla gärna det i ditt personliga brev!

För att passa i rollen besitter du följande egenskaper:


* Personlig mognad
* Relationsskapande
* Serviceinriktad
* Självgående


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: 100%
* Placering: Täby


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Crediflow här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 16 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Account Manager till Rosersberg

Account Manager till Rosersberg

13 oktober 2024

Account manager

Account manager

13 oktober 2024

Säljande Affärsområdeschef till nischad jobbsajt

13 oktober 2024

Mötesbokare för Max Matthiessen

Mötesbokare för Max Matthiessen

12 oktober 2024