OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet inom E-hälsa och Med-tech? Är du redo att ta nästa kliv i din karriär, samtidigt som du kan göra skillnad för samhället? Har du insikt i vårdens framtida digitala utmaningar?
Då är rollen som Customer Success Manager hos Dosell något för dig!
Dosell som är en del av iZafe Group står väl positionerade inför en oerhört intressant våg av digitala lösningar som den svenska vården, såväl som vården i Europa, utmanas att följa, förändra och implementera de kommande åren.
Hur skall samhället kunna möta det stadigt ökande antalet människor som idag lever betydligt längre än tidigare generationer? Samtidigt som arbetskraften inte fylls på i samma takt, ställs samhället då inför en oerhört viktig fråga. Hur hittar vi en lösning på det glapp som uppstår?
Digitala hjälpmedel kommer att krävas för att få vårdens resurser att räcka till!
Vad är Dosell?
Dosell är ett digitalt hjälpmedel, för den som tar medicin, att dosera rätt mängd och i rätt tid. Dosell programmeras på individnivå och är kopplad till ett larm hos ansvarig vårdare eller närstående. Med hjälp av Dosell kommer frågor som ”Har jag kommit ihåg att ta min medicin?”, eller ”Har jag tagit dubbel dos nu?” bli ett minne blott. Detta kommer att bidra till värdefulla tids- och resursbesparingar inom vården.
Dosell ser en otrolig efterfrågan på marknaden och behöver omgående stärka upp sitt team. Därför söker Dosell nu en Customer Success Manager med erfarenhet av branschen, med en känsla för service och kundnöjdhet.
Dosell söker dig som vill leda och säkerställa ett effektivt genomförande av deras projekt tillsammans med deras partners och kunder. Som Customer Success Manager ansvarar du för implementation av projekten i start samt uppföljning för att säkerställa fortsatt kvalité. Med hög service och tillgänglighet vårdar du befintliga kunder och partners.
Tjänsten innefattar bland annat:
- Vårda, supporta och utveckla kundrelationer med befintliga kunder/partners
- Identifiera resursbehov, svarar för utbildningsplaner och utbildningar, genomför granskningar och möten.
- Övervakar och är behjälplig i implementation av projektet och säkerställer måluppfyllnad och god kundnöjdhet.
Du blir en viktig del av ett tillväxtbolag med hög aktivitets- och ambitionsnivå. I nära samarbete med Dosells partneransvarige säkerställer du nöjdheten hos deras partners och kunder. Dosell söker dig som vill vara med och förändra sjukvården.
Vi ser gärna att du har nedan egenskaper:
- God förmåga och erfarenhet av att jobba inom vården,
- Är skicklig på att kommunicera och samarbeta och duktig på förändringsarbete.
- Du har en känsla för service, förmåga att skapa nöjda kunder och är bekväm med att ta egna initiativ.
- Du arbetar strukturerat och ser möjligheter.
- Du kommunicerar väl på svenska och engelska i både tal och skrift.
- Du har ett intresse av teknik och digitalisering och har tidigare känt att du vill bidra till en säkrare vård med hjälp av digitaliserade hjälpmedel
- Vi ser gärna att du har bakgrund i vård och omsorg som exempelvis verksamhetsutvecklare, projektledare, eller sjuksköterska.
- Det är meriterande om du kan kommunicera i tal och skrift på norska
Den Customer Success Manager vi söker kommer utgå från Stockholm där Dosells huvudkontor befinner sig. Tjänsten kommer innebära en del resande i Sverige men även utomlands.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ebba Schiege
Filip Lellky
+46 000 00 00 00
Michael Saliba
Adrian Nyberg
Lina Kesti
0700721848
Hannah Cheandle
0739848170
Hannah Cheandle
076 517 19 71
Lina Kesti
0790755390
Matilda Wallén
Philip Skalin Olsson
0709939305