Customer Success Manager till dynamiska ScanBox

Customer Success Manager till dynamiska ScanBox

Arbetsbeskrivning

Blir du som mest motiverad när du tänker och agerar i nya banor? Är du alltid taggad på nya lösningar, ny teknik och att bygga relationer av väldigt skiftande karaktär? Har du tidigare nått framgång i tillväxtbolag? Underbart - då kan vi ha drömtjänsten för dig!

ScanBox befinner sig på en spännande tillväxt- och förändringsresa och söker nu dig som vill bli en nyckelspelare i att bygga och driva deras Customer Success-koncept till nya nivåer, där dagens och framtidens teknik integreras i produktfloran. Här kommer du vara med och förändra matdistributionen i professionella kök världen över. Kunderna består av allt från världens främsta kockar, hotellkedjor, personalmatsalar hos stora Tech bolag till de som varje dag serverar våra äldre, sjuka och barn i de offentliga köken. Välkommen till dynamiska ScanBox!


Dina arbetsuppgifter
Genom en hög kundnärvaro och ett serviceinriktat mindset kommer du ansvara för att identifiera, verifiera, paketera och slutligen sälja in framtidens erbjudande till professionella kök. Genom den här tjänsten vill ScanBox öka förståelsen kring mattransporter på marknaden och ta ett ännu bättre grepp om slutanvändaren på den svenska marknaden. Du kommer ges möjligheten att ha stor påverkan på hur bolagets framtida produkt och affärsmodell kommer se ut och levereras. Tjänsten kommer främst fokusera på att etablera konceptet på den svenska marknaden.

Du kommer vara en viktig nyckelspelare i den digitaliserings- och förändringsresa som teamet har framför sig och vardagen kommer bestå av en mix av operativa och strategiska uppgifter. Tjänsten kommer vara en del av det globala säljteamet och du kommer rapportera direkt till, och arbeta tätt ihop med, försäljningschefen.


Din profil
För att skapa framgång i rollen har du flera års erfarenhet av kvalificerad kund- och marknadsutveckling samt är van vid att arbeta i tillväxtbolag med innovativa förändringar. Vi välkomnar gladeligen dig med erfarenhet av PaaS/ SaaS modeller samt upphandlingar inom den offentliga sektorn. Du behärskar engelska och svenska i skrift och tal på hög professionell nivå samt har en mycket god förmåga att hantera digitala verktyg och affärssystem.

I den här rollen sätter vi stor vikt vid dina personliga egenskaper som andas prestigelöshet, ansvarstagande och initiativtagande. Vi tror att du är relationsorienterad i kombination med ett stort intresse för affärer och att skapa högsta kundvärde. Du är en person som trivs i en lärande miljö med många kontaktytor, där du får möjlighet att utveckla både dig själv, dina kollegor och ScanBox som bolag och dess processer. Du är tydligt nyfiken och intresserad av omvärlden vilket gör att du trivs väldigt väl i den globala miljö och det globala nätverk som du här kommer vara en del av.


Övrig information
Placeringsort: Sverige, med möjlighet att befinna sig på huvudkontor i Olofström med jämna mellanrum. Omfattningen på resor i tjänsten tror vi kommer innehålla 60-80 resdagar/år för att kunna driva på den förändringstakt som kommer krävas.
Start: Snarast med hänsyn till uppsägningstid
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid, dagtid
Lön: Individuell lönesättning

Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som rätt nästa steg i din yrkeskarriär? Då ser vi fram emot att höra av dig. ScanBox har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefin Jönsson på 076-501 83 82 eller josefin.jonsson@maxkompetens.se. Under hennes semester v 30-32 nås någon av kontorets kollegor på 044-781 25 25. Sista ansökningsdag är 21 aug 2022. Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.



Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.


Om kunden
ScanBox is a niche company that develops, produces and sells innovative food logistics solutions that, through efficient flows and preserved food quality, contribute to a better overall economy for commercial kitchen operations in the welfare, hospitality and corporate segments in > 50 geographical markets. The company had 2021 a turnover of 100 MSEK with 41 employees.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2022
  • Ansök senast: 21 augusti 2022

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024