Customer Success Manager till en ledande leverantör inom e-hälsa

Customer Success Manager till en ledande leverantör inom e-hälsa

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är van att jobba med kunder, kundvård, kundnöjdhet, KPI/SLA. Konsulten kommer ingå i ett team som är vana att arbeta operativt med kunder och ha koll på deras dagliga verksamhet och behov.

Tidsperiod för uppdraget:
221001 - 230630

Placering: Hybrid från Stockholm

Arbetsuppgifter

- Bygga och underhålla relationen till befintliga kunder
- Hjälpa att arbeta proaktivt med kundleverans
- Ha övergripande koll på leveranser (produkt och service) och status hos kunderna
- Hantera rapporter och trenduppföljningar
- Presentera dessa för både kund och internt till nyckelpersoner
- Fånga in kundrelaterade ärenden och feedback och ansvara för att säkerställa åtgärdsplaner kopplat till ovan
- Arbeta aktivt med kundnöjdhet och uppföljning av KPI:er

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Edge of Talent
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2023

Liknande jobb


20 december 2024

19 december 2024