Customer Success Manager till en snabbt växande start-up

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag till fredag kl.9-18
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Nu söker vi en Customer Success Manager till vår kund som är ett snabbväxande bolag inom programvaror till fastighetsbranschen. Bolaget grundades 2019 med syftet att tillhandahålla ett öppet och skalbart fastighetssystem och erbjuder idag ett komplett och användarvänligt systemstöd rörande processer för ekonomi, uthyrning, hyresadministration, teknisk förvaltning och dataanalys. Vår kunds tillväxtresa fortsätter, vilket gör att kundteamet nu behöver stärkas upp. Därför letar vi nu efter en Customer Success Manager till vår kund.

DIN ROLL:

I rollen som Customer Success Manager kommer du att vara ansvarig för allt som har att göra med att säkerställa våra kunders framgång i systemet. Du kommer i din roll att skapa och stärka kundrelationer, samt ansvara för att hjälpa nya såväl som existerande kunder att använda vår kund på ett så värdeskapande sätt som möjligt. Arbetsuppgifterna inkluderar därtill att kontinuerligt utbilda kunderna i verktyget och därmed säkerställa att de använder vår kund på bästa möjliga sätt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Hålla uppstartsmöten och utbildningar

- Hjälpa kunder att sätta upp nya miljöer och fastigheter i systemet

- Utbilda kunder i ny funktionalitet och best practices

- Sköta proaktiva kunddialoger för att säkerställa kunders användning och förståelse

- Finnas tillgänglig och rådgöra kunder vid frågor och supportärenden

- Hålla ett nära samarbete med övriga medarbetare såsom sälj- och produktteam

VEM ÄR DU?

Vi ser att du brinner för att bygga relationer och som med ett tillväxt- och serviceinriktat tankesätt vill vara med och driva en spännande tillväxtresa framåt. Du besitter ett stort analytiskt tänk och kan ta stort eget ansvar. Du trivs i miljöer där det händer mycket och vidare så ser du positivt på möjligheten att tillsammans med ett dedikerat mindre team vara delaktig i att skala upp hela verksamheten.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- 2-3 års erfarenhet av kundnära roller kundansvarig/projektledning inom fastighetsbranschen

- Du har erfarenhet av systemstöd i fastighetsbranschen, ekonomi eller projektekonomiska processer

- Vara analytisk, organiserad och lösningsorienterad

- Hög digital mognad och förståelse för digitalisering

- Meriterande om du har praktisk erfarenhet av teknisk konsulting och systeminföranden

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Vår kund erbjuder dig möjligheten att bli del av ett ungt och drivet team som värderar att ha kul tillsammans. Du blir en del av en företagskultur med högt i tak där man motiverar och uppmuntrar varandra för att nå gemensamma mål tillsammans. Du kommer in i ett tidigt skede i en snabbt växande start-up med chansen att påverka från start samt karriär- och utvecklingsmöjligheter framöver. Du blir en nyckelspelare i Sälj & Customer Success teamet där du kommer att vara en viktig del i kunddialoger. Placering är på plats på kontoret i centrala Stockholm men erbjuds även flexibilitet, för vår kund är det viktigt att du har de bästa möjliga förutsättningarna för att kunna göra ett bra jobb!

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster så som reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2023
  • Ansök senast: 21 september 2023

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024