OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Flowscape.
Om företaget:
Flowscape är ett Prop-Tech-bolag med en världsledande lösning för hybrida arbetssätt på kontoret, optimering av kontorsytor och en effektivare arbetsdag. Lösningen använder de senaste IoT-sensorerna och inomhuspositionerings-teknologin för att skapa en toppmodern SaaS-lösning för smarta kontor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor samt analys av ytornas nyttjande. Flowscape har även ett kommunikationsverktyg för effektiv områdesspecifik kommunikation till personer i byggnaden eller personer inom ett område i händelse av en kris. Flowscape är ett snabbväxande bolag som idag består av 30 personer, varav hälften är placerade på huvudkontoret i Stockholm men finns även i Sofia, San Fransisco och i London.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Customer Success Manager hos Flowscape är ditt huvudsakliga ansvarsområde att onboarda och utveckla företagets kunder. Du hjälper kunderna från start med onboarding och uppstart av Flowscapes tjänst på bästa möjliga sätt. Detta innebär att du arbetar med att vägleda och utbilda kunderna med systemkonfiguration för att skapa största möjliga nytta av Flowscapes tjänst. Vidare har du har kontinuerliga uppföljningar med kunderna samt agerar som stöd om det uppstår problem. Detta innebär att du agerar som ett filter mellan säljare, kund och tech-avdelningen för att säkerställa att kund får den tekniska hjälpen och förståelsen för tjänsten. Du ansvarar för ca 50 kunder som är allt ifrån små till medelstora företag.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från en kundorienterad roll
• Teknisk utbildning alternativt starkt intresse för teknik
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
För att trivas i rollen tror vi att du har ett stort intresse för att hjälpa och ge råd där du alltid sätter kunden i fokus. Du besitter en god samarbetsförmåga och konsultmässighet då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt. Du är även duktig på att bygga långa och strategiska relationer med dina kunder och tar initiativ till att utöka ditt nätverk. Du är proaktivt, har en hög energinivå och drivs av att få arbeta i ett företag i ständig utveckling. Slutligen besitter du en god problemlösningsförmåga och har lätt för att snabbt finna alternativa lösningar på ett problem.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Flowscape, HR, projektledning, Customer Success Manager, teknik, saas, heltid, stockholm, key account manager, försäljning, it, tech
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund