OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om ByHart
Vi har en djup övertygelse om att människor som känner passion på sin arbetsplats också presterar i sin yrkesroll. Medarbetare som trivs och mår bra är lönsamma medarbetare.
Vår drivkraft är att bygga världens bästa arbetsplatser, där människor trivs och är engagerade. Det gör vi både internt hos oss själva och hos våra kunder och partners. Våra lösningar har en stark förankring i Human Resources och vi sammanfattar dem inom fyra områden:
- Human Resources.
- Hartic (vår egenutvecklade mjukvara för att skapa framtidens arbetsplatser).
- Kompetensförsörjning.
- Utbildning.
Läs mer om vår historia, vårt WHY och våra värderingar för att se om det är något du kan identifiera dig med 🙌🏼 (https://byhart.se/all-about-us/)
Om rollen
Vi söker nu en Customer Success Manager (CSM) som vill bli en del av vårt lagbygge och vår tillväxtresa. Det är en ny roll hos oss och en viktig pusselbit när vi växer. Vårt team består idag av olika roller, exempelvis HR-specialister och Systemutvecklare.
Du kommer arbeta med vår produkt, Hartic, vilket är ett digitalt verktyg (SaaS) som hjälper våra kunder att arbeta systematiskt med arbetsmiljön och bli den mest attraktiva arbetsgivaren i sin bransch. I sin enklaste form är Hartic en digital HR-partner som via pulsar och undersökningar hjälper chefer och medarbetare att tillsammans skapa en arbetsplats där människor mår bra, känner passion och presterar.
Läs mer om Hartic och känn in om detta är en produkt som tilltalar dig. (https://byhart.se/hartic/)
Rollen som CSM handlar främst om att skapa mervärde för våra nuvarande och framtida kunder samt att arbeta med försäljning. Det är många gånger en proaktiv roll där det är viktigt att förstå kundernas behov och tillgodose dem redan innan de själva uppmärksammat dem.
Arbetsuppgifter
Du ansvarar för hela kundresan, allt från att få in nya kunder till att vårda relationerna och skapa merförsäljning. Detta är några av dina arbetsuppgifter.
-
Skapa nya kundrelationer. I rollen kommer du arbeta med att prospektera, boka och genomföra möten samt bearbeta nya kunder där du har ledande systemstöd till din hjälp.
-
Vårda kundrelationerna. Det är viktigt att våra kunder känner att de får ut det bästa av affären och där föreslår du lösningar som är anpassade efter kundens behov. Mycket av ditt jobb handlar om kommunikation och dialog med kunderna.
-
Identifiera möjligheter till merförsäljning. När du guidar nya och befintliga kunder genom hela kundresan består en del i att få kunden att fortsätta med sitt abonnemang, men lika viktigt är det att erbjuda tilläggstjänster som hjälper kunden och stärker affären.
-
Ta in och analysera feedback från kunderna. Du följer upp våra befintliga kunder, tar in feedback och blir ett väsentligt inslag i dialogen med vår utvecklingsavdelning för att alltid göra Hartic bättre.
Vem är du?
Vi söker efter en person som älskar att träffa nya människor och bibehålla goda relationer. Du är lyhörd och proaktiv, och skapar affärer där det finns två vinnare - vi och kunden.
Att verka som CSM på ByHart är en mångfacetterad vardag. Vi ser att du har jobbat med försäljning och/eller projektledning, kundservice och även har en fallenhet för att uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. I rollen ingår det att skapa det vi benämner som content, allt för att öka kundupplevelsen.
I denna roll kommer du att vara högst delaktig i att bygga upp vår försäljningsavdelning kopplad till Hartic. Du är självgående och ser till att överträffa dina målsättningar, och att ha budgetansvar triggar dig. Vi tror att du ser dig själv som högpresterande, driven och målinriktad och att du anammar ett kreativt arbetssätt för att lyckas.
Du tycker om tempo och räds inte en vardag bestående av utflykter (resande förekommer frekvent i tjänsten både inom och utanför Norrbottens Län).
Rollen förutsätter att du redan idag lever i en digitaliserad värld och ser applikationer och mjukvarulösningar som självklarheter.
Du har det som krävs för att få framföra en bil på lagligt vis 🚗
Låter det intressant?
Det absolut viktigaste för oss är att du tror på det vi tror på, att du ser att våra lösningar kommer att skapa framtidens arbetsplatser samt att du vill vara med och bygga både dig själv och ByHart. Du är en väsentlig del i vårt lagbygge och vår expansion.
Vi erbjuder dig en arbetsplats som frodas av öppenhet och glädje, där vi samverkar, firar tillsammans, utvecklar varandra och sporrar kollegan till nya framgångar. Du kommer att ha en stor del i att utveckla själva rollen CSM och har möjlighet att påverka din egen vardag. Vi vet att du kommer skapa resultat och att vägen dit är en vardag där både privat- och arbetsliv fungerar i en symbios.
Förmodligen kan du utgå från vårt huvudkontor som är belägget just utanför Boden men vi är väldigt öppna för diverse hybrida lösningar då rollen inte kräver en fast arbetsplats. Låt oss ta en dialog och finna lösningar tillsammans.
Ansökan
Sysselsättningsgrad: Heltid.
Anställningsform: Tillsvidareanställning (vi tillämpar provanställning).
Lönevillkor: Individuell lönesättning.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Har du frågor om oss, rollen och processen är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef, John Mannberg, på john.mannberg@byhart.se alternativt via 076 - 83 22 830.
Vi ser fram emot din ansökan! 🧡