Customer Success Manager till Kamstrup i Stockholm

Customer Success Manager till Kamstrup i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att arbeta med affärsutveckling och kundrelationer samt vill vara en del av Kamstrups fortsatta tillväxtresa?

Rollen som Customer Success Manager hos Kamstrup är perfekt för dig som vill vara i en både drivande och rådgivande roll, där du säkerställer högsta kvalitén på kundresan för Kamstrups kunder. Kanske har du tidigare erfarenhet av att jobba med IT-, system- eller servicelösningar?Missa inte möjligheten att bli en viktig del av ett härligt team och förbättra kundupplevelsen i en aktuell och spännande bransch!Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Kamstrup är en värdeskapande tjänsteleverantör inom energisektorn och som Customer Success Manager blir du en viktig del i satsningen att utveckla servicen och stärka företagets position ytterligare i Sverige. Du kommer ha möjlighet att påverka både kundupplevelsen och företagets produkt- och tjänsteutveckling. Eftersom företaget befinner sig i en expansiv fas finns det goda möjligheter för både karriärutveckling liksom breddning av ditt professionella nätverk.

Hos Kamstrup får du flexibel arbetstid samt flera andra förmåner, exempelvis förmånsbaserad pension, arbetstidsförkortning och kollektivavtalade försäkringar.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Customer Success Manager kommer du ha nära kontakt med befintliga kunder och hjälpa dem att optimera och använda lösningarna på rätt sätt. Du är även kundernas kontaktperson vid eskalerade ärenden och är den som driver både initiativ och processer för att förbättra tjänsterna i nära samarbete med produktledningen. Driftärenden hanteras i första hand av Företags kundsupport.

Dina arbetsuppgifter kommer vara:

• Driva initiativ och processer för att förbättra tjänsterna till kunderna
• Hålla koll på datadriven optimering mm.
• Identifiering, scoping och implementering av nya tjänster i nära samarbete med Product Management och Sales
• Rapportera servicenivå, prestanda och definierade KPI:er till våra kunder
• Utveckling och införande av nya strategiska tjänster

Värt att veta

I din roll som Customer Success Manager kommer du utgå ifrån Kamstrup fina lokaler i Täby och sitter tillsammans med kollegor från flera olika funktioner. Kamstrup tillämpar hybridarbete.

Du kommer rapportera till Head of Customer Service Management, som sitter i Danmark men har även dagligt stöd av Head of Service, Sweden som finns på plats på Stockholmskontoret. I rollen kan du också förvänta dig någon resdag per vecka när du är ute och träffar kunder.

Tjänsten startar så snart rätt person kan vara på plats, och inleds med 6 månaders provanställning.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen är det en fördel om du har en akademisk utbildning, du kanske har läst industriell ekonomi eller liknande och är troligtvis intresserad av teknik. Din utbildning är dock inte det viktigaste, du kan också ha jobbat i en liknande roll tidigare. Kanske som Key Account Manager eller Service Delivery Manager? Att du brinner för försäljning, är envis och målfokuserad är mer intressant. Vi tror att du är trygg i en kundnära roll inom B2B.

För att lyckas i denna roll ser vi att du är proaktiv, serviceinriktad och kommunikativ. Du trivs i en roll med många kontaktytor och har lätt att samarbeta med olika personligheter. Du behärskar engelska och svenska både skriftligt och muntligt på en professionell nivå.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2023
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024