OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos MedHelp Care.
Om företaget:
MedHelp Care grundades 1999 som en del av en större hälsokoncern och bedriver i dagsläget verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 40 anställda. Vår plattform för digital företagshälsa ger en smidig, säker och faktabaserad hantering av sjukfrånvaro- och rehabiliteringsfrågor. Det möjliggör ett proaktivt arbete med organisationens hälsa och leder till friska arbetsplatser, välmående företag och lägre kostnader. I oktober 2021 börsintroducerades MedHelp Care och nu inleds en spännande fas i företagets utveckling med stora tillväxtplaner.
Arbetsuppgifter:
Rollen som Customer Success Manager är mångsidig, koordinerande och ansvarstagande. Som CSM ansvarar du för kontakten med MedHelps kunder och partners av varierande storlek.
Ditt ansvar blir att hjälpa kunden till en mer välmående organisation genom att använda MedHelps system och lösningar på bästa sätt. En del av det dagliga arbetet innebär att ansvara för uppstarten av nya kunder, utbilda och coacha kunder i användningen av MedHelps lösningar samt se till att tidplaner hålls. Stort fokus ligger också på merförsäljning i rollen. Du identifierar nya affärsmöjligehter hos dina kunder säljer in att MedHelps plattform på nytt.
Slutligen hjälper du också kunderna att ta fram, tolka och analysera statistik, för att hjälpa dem driva mot rätt resultat.
Du arbetar i nära samarbete tillsammans med fyra andra Customer Success Managers, och har en viktig roll som länk mellan olika delar av företaget, så som försäljning, produktutveckling, IT och kundsupport. Du får även möjlighet att utveckla de interna processerna inom CSM teamet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• 3–5 års arbetslivserfarenhet från liknande tjänst meriterande med fokus på att arbeta med projektledning, merförsäljning eller exempelvis som rekryteringskonsult
• God systemvana
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
För MedHelp är de personliga egenskaperna av största vikt och de ser att du som söker är en person som har en hög grad av handlingskraft, du drivs av att vägleda dina kunder och utveckla användandet av MedHelps system hos dem. Därtill bidrar du med idéer internt för att förbättra processer och arbetssätt. Dessutom är du orädd inför att hålla utbildningar hos kunder såväl på svenska som engelska och kan föra dialog med högt uppsatta chefer. Slutligen blir flexibilitet viktigt, där du kan anpassa dig till olika stakeholders och kunder på ett enkelt sätt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Liljeholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: customer success, CSM, Customer success manager, Medhelp, liljeholmen, stockholm, SAAS, webb solutions, webb lösningar, software as a solution, företagshälsovård, merförsäljning, utbildning
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund