Customer Success Manager till Munu Cloud

Customer Success Manager till Munu Cloud

Arbetsbeskrivning

Munu Sweden Ab säljer ett av Nordens ledande molnbaserade kassasystem för restauranger. Vi söker efter dig som brinner för restaurangbranschen och som vill vara med och påverka dess digitala utveckling. Om du känner till branschen från insidan, med insikt i kassasystem, bokningssystem & bemanningsplanering - skicka in din ansökan redan idag. Detta är en jobbmöjlighet du inte vill missa!

OM TJÄNSTEN
Munu Cloud en av de största aktörerna inom POS på den norska marknaden med kontor och specialister på plats i Stavanger, Trondheim, Bergen och Oslo. Vi kommer nu att fortsätta växa på den svenska marknaden med det nybildade Munu Sweden AB som nu behöver bemanna för en kraftig tillväxt.

I rollen som Customer Success Manager är du länken mellan den tekniska lösningen i POS och den operativa funktionaliteten i verksamhetens vardag. Du kommer att ansvara för att leda arbetet med att ge våra kunder den bästa möjliga onboarding-upplevelsen av våra produkter och tjänster i Sverige. Nu söker vi dig som känner till branschen från insidan och vill vara med och bygga något stort från grunden.

ARBETSUPPGIFTER
Som Customer Success Manager ansvarar du för att ta hand om kunden direkt efter signering. Du guidar kunden i ett nära samarbete genom hårdvaruinstallationen, konfigurering, set-up och den kulturresa personalen måste gå igenom för att få ut maximalt av systemet.

Ett axplock av dina arbetsuppgifter:


* Ansvara för kundkontakt, onboarding och installation
* Kontrollera och säkerställa nätverk
* Beställa den utrustning som skall skickas till enheten
* Boka installationsdatum och boka tekniker vid behov
* Sätta upp BackOffice och säkerställa ev integrationer
* Ta bort befintlig hårdvara och ersätta med ny
* Ladda upp alla Munu applikationer och säkerställa att printrar och betalterminaler fungerar
* Utbildning av personal


VI SÖKER DIG SOM
Till rollen som Customer Success Manager söker vi en självgående person med stor social förmåga som är van att leda, utbilda och inspirera människor inom restaurangbranschen.


* Har minst 2 års erfarenhet som restaurangchef
* Har möjlighet att resa inom landet, ca 1-2 dagar i veckan
* Trivs med att jobba mot mätbara mål och förväntningar
* Brinner för service och support
* Har insikt i kassa-, boknings- och bemanningssystem
* Har ett mycket stort tekniskt intresse


Övrig information


* Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, med inledande 6 mpn provanställning
* Placering: Stockholm, och ute hos kund vid behov.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Munu Cloud här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 12 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


11 oktober 2024

Kundansvarig kontaktcenter

Kundansvarig kontaktcenter

11 oktober 2024

10 oktober 2024

10 oktober 2024