Customer Success Manager till Qnova

Customer Success Manager till Qnova

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:
Brinner du för att bygga kundrelationer och vill verka i en miljö som präglas av entreprenörsanda? Då ska du läsa vidare!

QNOVA är ett lokalt förankrat SaaS-bolag i Linköping som inriktar sig på digital avtalshantering och eSignering. Med QNOVAs eTjänster förenklar de vardagen för fler än 100 företag runtom i världen. På QNOVA är man en sjyst kompis som alltid ställer upp och hjälper kunderna med glädje. Ambitionen är att fortsätta växa med fler kunder och bli företagens naturliga val när det kommer till digital avtalshantering och eSignering.

Nu är QNOVA på jakt efter en Customer Success Manager som kommer vara en nyckelspelare i deras tillväxtresa. I rollen kommer du vara experten på de digitala tjänsterna och kvalitetssäkra kundupplevelsen genom hela processen. Du kommer få stort ansvar att onboarda kunderna och hjälpa dem framåt med deras behov. Tillsammans med övriga i teamet kommer ni diva på utvecklingen av rutiner och nya lösningar.

Vi söker dig som:
För att lyckas i rollen behöver du brinna för att utveckla samt bygga kundrelationer. Du arbetar bra självständigt men också i grupp och du har en god struktur i ditt arbete. Öppenhet, initiativtagande och lösningsorienterad värdesätts högt i denna roll.

Vi ser gärna att du har ett brinnande intresse för teknik samt en relevant utbildning inom kommunikation eller systemvetenskap. Du har god IT-vana och behärskar svenska samt engelska i såväl tal som skrift.

Om anställningen:
Anställningen är på heltid 100 %, det är en direktrekrytering som hanteras av Xamera AB där du blir anställd hos Qnova.

Xamera är karriärföretaget som ger dig möjlighet att ta ställning till de mest intressanta karriärmöjligheterna inom IT/Teknik & Ekonomi. Vårt mål är att hjälpa till att kickstarta karriären för dig som är ingenjör, ekonom eller teknisk profil till spännande möjligheter hos företag inom primärt IT- och tekniksektor.

Startdatum:
Så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xamera
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Liknande jobb