Customer Success Manager till Scrive

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Är du affärsdriven, lyhörd och kundfokuserad? Arbetar du med B2B-försäljning idag och längtar efter nästa steg i karriären? Sök då tjänsten som Customer Success Manager på Scrive!

Till Scrive söker vi nu en Customer Success Manager. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att utveckla samarbetet med befintliga kunder genom att bland annat analysera kundresan. Du ansvarar för att följa upp och ta kontakt med våra befintliga kunder. Du arbetar också med att hitta nya intressenter på företagen för att sedan boka in möten, presentera möjligheterna att utöka samarbetet, för att slutligen förhoppningsvis stänga affären och fortsätta vårda kundrelationen.

Tjänsten passar dig som vill vara en del av en startup-kultur och gillar möjligheten att få påverka i sitt arbete. Scrive växer och söker dig som vill vara med på resan.


Krav på person
Vi söker dig som har arbetat med B2B försäljning i minst 5 år. Du har god förståelse för säljprocessen och är van med kundmötet. Du är proaktiv och vågar arbeta utanför boxen för att hitta de bästa möjliga lösningarna efter kundens behov.
Som person är du:

- Driven
- Affärsinriktad
- Orädd
- Analytisk

Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du har en eftergymnasial utbildning i bagaget.


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 40 timmar i veckan
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Centrala Stockholm


Företagspresentation
At Scrive, you'll be working with the Nordic leader in e-signing, offering premium solutions for all channels from online to in-store. With a wide customer base, we're serving enterprise companies all over the world in industries like telecom, finance, automotive and more.


Sökord: CSM, Customer, sales, B2B, relationships, development


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra kandidater utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
<videoUrl>https://www.youtube.com/watch?v=-m4m5C94bTk</videoUrl>

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön + provision
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 5 februari 2018

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


27 november 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

27 november 2024