Customer Success Manager till Sharper

Arbetsbeskrivning

Om företaget:

Sharper är ett nordiskt konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerat urval av specialistpositioner samt ledande befattningar. Sharper ingår i koncernen The Creativity Family Oy som grundades i Finland 2005. Sharper är verksamma inom Sales & Marketing, Finance, Engineering & Supply chain samt HR & Back office.

På Sharper är den ena dagen inte den andra lik. Klimatet genomsyras av nytänkande och en vilja av att hela tiden bygga Sharper och teamet starkare. Vi tror på laganda och för att uppnå ett riktigt kundvärde arbetar vi med egen organisationsmodell som vi kallar för One Team Rekrytering. Läs mer på www.sharper.se (http://www.sharper.se/).

Efter att ha brutit ut Sharper från vårt systerbolag Studentwork AB 2017 har vi vuxit väldigt snabbt och nu satsar vi på att bli ännu starkare och rekrytera fler personer till teamet. Vi på Sharper lever efter att It´s all about commitment och är ständigt i förändring och förbättring. Därför söker vi också personer med just de egenskaperna. Sharper är ett sammansvetsat team och söker nu dig som vill vara med på en tillväxtresa. Kulturellt rätt före kompetens genomsyrar vår rekryteringsprocess.

Dina arbetsuppgifter:

Denna tjänst är perfekt för dig som älskar att vara med i en expansionsfas. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo i en tillväxtmiljö. Du tycker också om att jobba mot högt uppsatta mål och utvecklas inom försäljning. Vi letar därför efter dig som har mycket energi och har en doer-inställning. Som Customer Success Manager på Sharper ansvarar du för hela försäljningsprocessen. Du jobbar med allt ifrån prospektering och mötesbokning till att vårda långsiktiga relationer med kunderna.

Sharper har idag flera samarbetsavtal som ska utvecklas och förvaltas. En stor del av din första tid på Sharper kommer gå till att ringa och träffa kunder samt implementera samarbetsavtal hos kunderna. Det viktigaste i slutet av dagen är ändå att ha viljan att bidra till Sharpers fortsatta tillväxt genom att skapa nöjda och lönsamma kunder.

Här får du möjligheten att vara med på en resa som ger dig chansen att snabbt växa som person och inom företaget. Du kommer att ansvara för:

- Upprätta och genomföra en bearbetningsplan av Sharpers kunder
- Kundkontakt via telefon och möten
- Utveckla och stödja kunderna i deras rekryteringsbehov
- Kundansvar

Din profil:

Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning och kundrelationer och nu vill ta nästa steg.Vi vet även att du, liksom vi, ser värdet i att skapa riktigt nöjda kunder och långsiktiga relationer.

Som person är du:

- Duktig på att prioritera och strukturera ditt arbete mot givna mål
- Målfokuserad och prestigelös
- Har tidigare vana av att arbeta med telefon som verktyg
- Talar och skriver mycket god svenska

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Rebecka Hillerström på telefonnummer +46 (0) 70 032 43 46. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om oss
Sharper är ett nordiskt konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerat urval av specialistpositioner samt ledande befattningar. Sharper ingår i koncernen The Creativity Family Oy som grundades i Finland 2005. Sharper är verksamma inom Sales & Marketing, Finance, Engineering & Supply chain samt Back office & HR.

Följ oss gärna på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/sharper/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sharper Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 augusti 2019

Liknande jobb


Key account manager

26 december 2024

Head of Account Management

Head of Account Management

25 december 2024