Customer Success Manager till SportAdmin

Customer Success Manager till SportAdmin

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SportAdmin.

Om företaget:

Sedan 2005 har SportAdmin hjälpt ideella eldsjälar att kunna lägga mer tid på kärnverksamheten och mindre tid på administration. SportAdmins affärssystem används idag av 1500 föreningar och över en miljon föreningsmedlemmar. SportAdmin är ett Saas-bolag som befinner sig i en otrolig tillväxtfas som har resulterat i gasellpriset 4 år i rad. Deras app har under året kontinuerligt legat i toppen som Sveriges mest använda sportapp.



Drivkraften för SportAdmin är att bidra till att barn och ungdomar har roligt och utvecklas, både som människor och inom sina idrotter. De brinner för det goda i samhället där respekt, omtanke och hänsyn är det viktiga. Tekniska lösningar och system är ett medel för att nå målet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Customer Success Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att ansvara för uppstart och utbildning av nya och befintliga föreningar i SportAdmin. Detta innefattar att du ansvarar för kundnöjdheten, genom att följa upp och analysera kunders användning av tjänsten. Du förväntas sätta dig in i kundens administrativa utmaningar och hjälpa dem att lösa dessa i SportAdmin. Du arbetar proaktivt och skapar mervärde för kunderna genom att bygga och bevara god kundkontakt. Dina kunddialoger präglas av förtroendeingivande och långsiktiga relationer. Du blir en del av ett team om 13 personer som dedikerat arbetar för att bidra till bolagets utveckling. En av arbetsuppgifterna är också att du kommer att sitta påkopplad på supporten och ta emot inkommande samtal och svara på mail från föreningar, ledare och medlemmar. Likaså kan det ingå att jobba med merförsäljning inom SportAdmins produktportfölj vid uppföljningsmöten

• Öka och förenkla användandet av SportAdmins system
• Utbilda föreningar i användandet av SportAdmin
• Genom god dialog och hållbara relationer skapa mervärde för föreningarna

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet från en försäljnings-, service- eller kundorienterad roll
• Mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift
• God systemvana, meriterande med erfarenhet från att använda SportAdmin
• Meriterande med relevant eftergymnasial utbildning
• Meriterande med erfarenhet från aktivt deltagande i en idrottsförening

Vi söker dig som trivs som bäst när du får ta stort eget ansvar, motiveras av att nå dina mål och älskar att arbeta nära affären och dina kunder. Du har en god struktur i ditt dagliga arbete som ligger till grund för att du självständigt kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Vi ser att du är en positiv person med stort engagemang i det du tar dig an. SportAdmin månar mycket om att samtliga ska vara lagspelare som lyfter varandra och gemensamt arbetar för att uppnå uppsatta mål. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och din vilja och driv till att lära dig mer och utvecklas.

Att jobba på SportAdmin kommer vara en positiv och utvecklande resa. Du kommer tillsammans med organisation och kollegor bedriva ett arbete som präglas av gemenskap, utveckling och resultat, men framför allt mycket glädje och passion. Ni arbetar ständigt för en positiv förändring av branschen genom bland annat digitalisering.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024