OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Higher söker nu en Customer Success Manager/ kundsupport som älskar att, supporta, bygga relationer, skapa processer och hitta smidiga lösningar för kund. Vill du vara med på en helt unik och häftig resa, bygga framtidens norm att söka jobb och samtidigt bygga kundrelationer?
Higher är ett helt nytt rekryteringsverktyg på marknaden som skapar en större tillgänglighet mellan arbetsgivare och potentiella kandidater där du enkelt söker jobb direkt i mobilen utan CV & Brev. Med samma om inte bättre kvalité än den traditionella processen. Vi arbetar i en snabbrörlig bransch och behöver ständigt vara på tårna för att utveckla oss och följa marknaden.
Vi söker dig som har:
Minst gymnasiekompetens
2+ års erfarenhet som Customer Sucess Manager eller motsvarande serviceyrke
Behärskar Office365 obehindrat
God data-/systemvana
Van att skapa/bygga egna processer och förutsättningar
Lyhörd, pedagogisk och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift
Ditt ansvar:
Grundligt utbilda/ stötta våra kunder
Skapa utbildningsmaterial
Felsöka och tillhandla hålla lösningar till kund
Agera tekniskt säljstöd
Möta våra kunder både digitalt & fysiskt
Presentera befintlig funktionalitet och det som löpande utvecklas både externt och internt
Hjälpa kund med sociala medier kampanjer
Hålla seminarier/utbildningar och liknande online
Vidare tror vi att du har en stark vilja att lära nya områden och proaktivt söker ny information när svaren inte finns tillgängliga. I denna roll värdesätter vi framförallt de personliga egenskaperna högt, att du är en problemlösare, god social förmåga och en riktig lagspelare men även älskar att vara självständig där du fattar egna beslut och tar kontroll över din tid. Du förstår utvärderingar av och analysen kring produktsupport för att ha nöjda kunder och det är en självklarhet för dig att vara serviceinriktad. Vidare är du självgående, produktiv och bra kommunikation i ditt arbetssätt. Du är flytande i engelska i både tal och skrift. Det som är extra roligt är att det medför möjlighet att självständigt påverka processer och rutiner.