Customer Success Manager till växande Spend By Exitia

Customer Success Manager till växande Spend By Exitia

Arbetsbeskrivning

För dig som trivs med att arbeta kundfokuserat och som har ett stort engagemang finns nu chansen att arbeta i en roll där du får hög grad av frihet och ansvar över din egen vardag. Det har öppnats upp en möjlighet för dig som vill vara med på en unik utvecklingsresa tillsammans med Spend By Exitia som under senaste tiden upplevt en stark tillväxt och en ökad efterfrågan på sina produkter. Du behöver ingen lång meritlista, vi söker dig som är nyfiken och som vill utvecklas tillsammans med Spend By Exitia. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Spend By Exitia är ett startup-bolag som erbjuder två olika verktyg för spendanalys – Spend och First. First är ett lättanvänt spendanalysverktyg för företag och organisationer som vill få kontroll över sina kostnader. Spend ger dig alla funktioner av First men med radnivåanalys och prislistekontroll mot mottagen faktura. De är nu mitt i en spännande resa där fokus ligger på att växa och de behöver därför stärka upp med en Customer Success Manager. Kontakten med bolagets kunder kommer i första hand att kretsa kring supportärenden men kommer på sikt även innebära att hålla utbildningar, presentera demos, utföra sluttester av funktioner etc. Du förväntas lära dig lösa supportärenden och svara på vanliga frågor samt eskalera mer krävande ärenden till rätt person i organisationen. Hos Spend By Exitia arbetar det i dagsläget två personer där klimatet beskrivs som prestigelöst, öppet och hjälpsamt.

Rollen hos Spend By Exitia är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Spend By Exitia. Uppdraget kommer att vara på heltid och är långsiktigt. På sikt finns det mycket goda möjligheter att bli överrekryterad direkt till Spend By Exitia, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

#

Du erbjuds


* Att bli en del av en platt organisation med stort utrymme för kreativt tänkande där dina initiativ och idéer värdesätts
* Chansen att arbeta hos ett bolag i stark tillväxt där det händer mycket
* Goda utvecklingsmöjligheter då det finns spännande ansvar att växa in i
* En flexibel arbetsplats = du kan arbeta på kontoret, hemifrån eller där det passar dig för dagen


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Customer Success Manager kommer du arbeta brett med inriktning mot customer support, sales support och R&D-support. Du kommer ansvara för att sätta strukturer och rutiner för en välfungerande och effektiv drift. Du kommer även att:


* Ansvara för ärendehantering kopplat till support
* Arbeta med förbättrings och kvalitetsarbete mot redan befintliga funktioner
* Hålla i demos av verktyget för kunder som visat intresse
* Utföra sluttestning av funktioner mot kunderna
* På sikt kommer du även agera produktägare


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Trivs med att arbeta mot kunder
- Har en god teknisk förståelse och en god datavana
- Har ett stort engagemang och en stark vilja att lära dig
- Är mycket bekväm med svenska och engelska i både tal och skrift då verktyget innehåller båda språken
- Har B-körkort

Det är meriterande, men inget krav, om du:


* Har arbetat med 1st line-support
* Har en god systemvana och kan utföra enklare IT-lösningar
* Har teknisk, ekonomisk eller administrativ utbildning
* Är bekväm med ytterligare språk, tex tyska, spanska eller franska


Som person bör du tycka om att ta egna initiativ och du klarar av att arbeta självständigt. Du är strukturerad och noggrann och eftersom du kommer att arbeta mycket med kunder är det viktigt att du trivs med kundkontakter. Vidare är du nyfiken och vill ständigt lära dig nya saker för att höja din kompetens.

#

Övrig information


* Start: Enligt ÖK
* Omfattning: Heltid, kontorstider med flex
* Placering: Spend By Exitia letar kontor i centrala Uppsala (det kan ingå resor i tjänsten framåt)
* Övrigt: Utdrag ur belastningsregistret kommer göras som ett steg i processen


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om hur Spend By Exitia presenterar sig på deras hemsida - HÄR!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 april 2023
  • Ansök senast: 17 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


7 oktober 2024

Kundservicemedarbetare till Telenor

Kundservicemedarbetare till Telenor

7 oktober 2024