OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om tjänsten
Vi söker en Customer Success Manager ”CSM” som vill vara med på en tillväxtresa och stärka våra Enterprise kunder. Du är proaktiv, affärsdriven och senior nog att stötta Verifieds kunder hela vägen. Rollen fokuserar på att driva kundtillväxt, stärka relationer och skapa värde.
Som CSM behöver du ha många olika färdigheter. Förutom att lära dig om våra produkter och hur dessa fungerar är nog det viktigaste att du är bra på att lyssna och förstå våra kunder och deras behov. Ju bättre vi förstår våra kunder, desto bättre råd kan vi ge dem om hur de ska använda våra produkter och tjänster. Vår ambition är att ligga steget före kundernas behov och erbjuda nya insikter och funktionalitet.
Din uppgift är att stödja våra kunder i hur deras organisation, arbetsprocesser och hur Verified bäst samverkar för att de ska lyckas i sina projekt och förvaltning. Detta innebär att det krävs erfarenhet av att arbeta med externa och interna intressenter på alla nivåer i en organisation. Du kommer även att fungera som kundens röst när vi utvecklar nya funktioner och produkter som kommer att glädja vår kundbas.
Vad dina dagar kommer bestå av
Samarbete - Vara en samarbetspartner för våra befintliga kunder.
Verksamhetsutveckling - En stor del av din tid lägger du tillsammans med våra kunder för att förstå deras mål, organisation och processer och därefter rådge dem hur de på bästa sätt ska nyttja Verified för att lyckas.
Value Creation - Du blir kundens primära kontakt där du ser till att deras nöjdhet är på topp genom att identifiera behovsbaserade möjligheter samt skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang med Verified.
Vi ser att du bidrar till teamet med
Din erfarenhet som CSM från SaaS branschen.
Bakgrund från en sälj- eller kundorienterad roll och trygghet i att arbeta med B2B.
Dina kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då den dagliga kommunikationen sker på båda språken.
En vana av att jobba med olika typer av organisationer och människor, utifrån det har du förmågan att snabbt sätta dig in i deras förutsättningar och behov.
Din fallenhet för processer, data och metoder.
Vi ser att du känner igen dig i följande egenskaper
Kommunikativ - Du har förmågan att anpassa din kommunikation till olika personer.
Ansvarstagande - Du tar ägandeskap för ditt arbete och lämnar inget åt slumpen.
Relationsbyggande - Du trivs med att skapa nya relationer, skapa värde och utveckla samarbeten.
Resultatorienterad - Du har viljan att utveckla, utvecklas och skapa resultat.
Det är ett plus i kanten om du
Har arbetat i HubSpot, Google och Zendesk
Har erfarenhet av att arbeta på ett scale-up bolag
Har kunskap/erfarenhet av följande regelverk; DORA, AML, eIDAS