OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du lägga grunden för en framgångsrik kundsupport på ett snabbväxande företag som förändrar den traditionella förvaringsbranschen genom att erbjuda helt nya och lättillgängliga tjänster? Vinden söker en Customer Success Manager som vill ta deras Customer Success-avdelning, tjänster och kunder till nästa nivå! Bli en del av teamet på Vinden och få möjlighet att bli partner i företaget!
OM VINDEN
Vinden grundades 2017 och finns idag i Stockholm, Göteborg och Oslo. De tyckte traditionell magasinering var onödigt komplicerat och behövde en ordentlig uppdatering. Genom deras app erbjuds känslan av att ha ett lättillgängligt och obegränsat förråd i fickan. Vinden ser till att hämta, förvara och köra tillbaka sakerna som man behöver med snabb leverans. Smart förvaring helt enkelt!
Idag förvarar Vinden över 20 000 saker åt 700 plus kunder. Siffror som snart kommer att dubbleras!
DU ERBJUDS
Vara med tidigt på en otroligt spännande tillväxtresa
Unik möjlighet att få ägandeskap i företaget
Självständigt skapa och implementera strategier och rutiner för Customer Success
Eget ansvar för Customer Success där du successivt får chansen att bygga ett team under dig
Frihet under ansvar med möjlighet att arbeta både hemifrån och på kontor
OM ROLLEN
Som Customer Success Manager kommer du att självständigt ansvara för en fortsatt framgångsrik kundsupport i toppklass. Du besvarar dagligen inkommande förfrågningar från kunder via chatt, telefon och mail. Din målsättning är alltid att överträffa kundens förväntningar samtidigt som du ser till att rätt personer och processer är på plats för snabb tillväxt i Sverige och snart i flera länder.
Du kommer även att bidra till produktutveckling och marknadsföring genom att internt skapa insyn i kundens frågeställningar, upplevda svårigheter och komplimanger. Du kommer stå kunderna närmast och samarbeta tätt med övriga kollegor på Vinden för att ständigt förbättra kundupplevelsen.
VI TROR ATT DU HAR
Har tidigare erfarenhet av kundsupport eller försäljning
En stor passion och intresse för Vindens erbjudande och tjänster
Talar flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Råkar du kunna norska också så är det ett plus!
SOM PERSON ÄR DU
Kommunikativ och har förståelse för hur man bemöter olika människor på olika sätt för att skapa förståelse och förtroende
Organiserad och ansvarstagande
En grym team player som är hungrig på att fortsätta utvecklas, både som person och i din arbetsroll
ÖVRIGT
Start: Omgående
Placering: Stockholm, med möjlighet att arbeta hemifrån
Arbetstider: 09.00 - 18.00
Omfattning: Heltid
Hemsida: www.vinden.com
Typ av tjänst: Tillsvidare