Customer Success Manager till Winassist

Customer Success Manager till Winassist

Arbetsbeskrivning

Winassist System AB är ett marknadsledande bolag som utvecklar och levererar högkvalitativa och användarvänliga IT-system som effektiviserar det dagliga arbetet inom den svenska fordonsbranschen. Med våra affärsstödssystem erbjuder vi våra kunder en helhetslösning för hela fordonsaffären, från fordonsförsäljning till verkstad och administration.

Det går bra för oss och vi fortsätter växa och därför söker vi nu en Customer Success Manager för en ny och unik roll hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Hos Winassist är vi stolta över vår höga support och kundfokus och kommer nu att lägga i en än högre växel där. Som Costumer Success Manager blir du en viktig del i denna resa, där du intar en ny roll som ansvarig för vår leveransavdelning. Genom att lära känna din avdelning, identifierar du styrkor samt utvecklingsområden och skapar smidiga processer som säkrar vår leverans och garanterar en fortsatt hög service och kundnöjdhet. Du blir en värdefull brygga mellan vår leverans- samt säljavdelning och säkerställer att såväl projekt som kund blir väl omhändertagna, att leveransen genomförs på bästa sätt och att alla har de resurser och det stöd de behöver för att kunna leverera.

I rollen kommer du att ha fullt personalansvar för sju personer och du jobbar för att utveckla både teamet och den enskilda individen. Vi ser ett tydligt samband mellan trivsel och produktivitet och värnar mycket om våra medarbetares välmående. Att arbeta för arbetsglädje och trivsel upptar därför även det en självklar del av din vardag.

Utöver ditt arbete med vår leverans kommer du också att ingå i vår ledningsgrupp, där du får möjlighet att påverka och bidra till företaget som helhet. Även om din roll ofta är strategisk förekommer även praktiska inslag, där du blir en tillgänglig och närvarande del av den operativa verksamheten och ställer upp där behov finns. Detta kommer också att hjälpa dig förstå vår dagliga verksamhet och våra medarbetares vardag.

Vi sitter i rymliga lokaler i Sollentuna med goda kommunikationsmöjligheter och du rapporterar till vår vice VD.

Din profil
För att matcha rollen tror vi att du har en bakgrund från en personalledande roll i områden som innefattat kundfokus och service. Sannolikt har du också erfarenhet från fordonsbranschen samt servicemarknadsledet och förstår flödena i en verkstad. Du har goda allmänna dator- samt systemkunskaper och har ett starkt intresse för teknik och mjukvara. Vidare behärskar du svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du mycket kundfokuserad och mån om att skapa den ultimata kundupplevelsen. Samtidigt som du har förmågan att jobba och tänka strategiskt är du även pragmatisk samt prestigelös och stöttar upp där behov finns. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt och trivs i en roll där du får utrymme att skapa och utveckla. Som ledare är du entusiasmerande samt coachande och har en god kommunikativ förmåga. Vi verkar i ett dynamiskt företag som växer och det är därför viktigt att du kan hantera stress och prioritera rätt men också att du ger dig själv och dina medarbetare möjlighet att reflektera och ha kul på jobbet. Ser du dig också i en roll där du kan kombinera dina intressen för teknik, service och ledarskap så kommer du att trivas mycket bra hos oss.

Vi erbjuder
Hos oss finner du ett marknadsledande och starkt bolag med passion för teknik och fordonsbranschen. Som Customer Success Manager intar du en helt ny roll hos oss, där du får bygga både din roll och funktion utgående från vad du tror passar uppdraget bäst. Vi står inför en spännande resa, där vi kombinerar vårt varma och familjära företag med tillväxt samt utveckling och i din roll kommer du att ha möjlighet att påverka både vårt bolag och våra resultat. Ditt bidrag kommer att betyda oerhört mycket för oss och du är så välkommen!

I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07 eller av Marcus Sölvin på 070 074 59 18. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt

Kontaktpersoner på detta företaget

Günay Zelic

Marcus Sölvin
0700745918
Günay Zelic
0762622688
Catrin Fjellström
0700744018

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Starfinder
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Besöksadress

Gustavslundsvägen 12, Bromma
None

Postadress

Gustavslundsvägen 12
Bromma, 16751

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024