Customer Success Managers till Bokadirekt Luleå!

Customer Success Managers till Bokadirekt Luleå!

Arbetsbeskrivning

Här är rollen för dig som älskar att leverera högklassig service till dina kunder! Bokadirekt i Luleå söker två stycken Customer Success Managers där du får arbeta med den största appen och marknadsplatsen för bokning av skönhet och hälsa i Sverige. Ansök redan idag då urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Bokadirekt är Sveriges största app och marknadsplats inom skönhet och hälsa. Idag är fler än 20 000 anslutna vilket innebär att konsumenterna enkelt kan söka, boka och betala behandlingar och tjänster online. Idag arbetar 120 medarbetare hos Bokadirekt på kontoren i Stockholm, Uppsala, Kalmar och Luleå. Du kommer bli en viktig del i Customer Success teamet i Luleå som idag består av 9 medarbetare. Det familjära teamet har högt i tak och även om större delen av arbetet sker på eget initiativ är samarbete ett viktigt område.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Du är ansvarig för din egna kundstock
* Tar emot samtal från dina kunder och hjälper till med deras frågor
* Ringer kunderna för att utbilda inom systemet
* Dina verktyg är telefon och dator
* Arbetet sker dagtid, 8-17, på Bokadirekts kontor


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från försäljning
- Är van att arbeta med telefon och dator
- Tekniskt grundkunnig
- Behärskar svenska och engelska då språken används dagligen i arbetet

Det är meriterande om du har erfarenhet av en liknande roll sedan tidigare. Det är även meriterande om du har någon anknytning eller bor i eller kring Luleå.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Målmedveten
- Social
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Om oss - Bokadirekt

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2024
  • Ansök senast: 13 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024