Customer Success med säljnriktning till techbolaget Lumit

Arbetsbeskrivning

Nu finns möjligheten att bli en del av ett av de snabbast växande Techbolagen i Halland! Lumit söker en medarbetare till Customer Success avdelningen där du har daglig kontakt med våra restauranger genom att agera kundsupport, hantera ärenden och arbeta med B2B försäljning!

Om Lumit
Lumit är en tjänst som hjälper restauranger att bli mer digitala. Tjänsten skapades 2019 av Daniel Lindau som utvecklade tjänsten från grunden med ett fokus på att skapa bättre villkor för pizzerior. September 2020 började försäljningen och fyra månader senare hade Lumit fler anslutna pizzerior än Foodora i Halmstad. Idag har teamet och bolaget växt rejält och Lumit söker nu efter dig som vill vara med på den resan. Företaget ökade sin omsättning från 25 miljoner kronor år 2022, till en omsättning på 50 miljoner kronor år 2023. Total har Lumit anslutna restauranger på fler än 120 orter inom en mängd olika genrer.

Läs mer:
https://lumit.app/se/customer-success-med-saljinriktning/

Om tjänsten
Som customer success med säljinriktning hanterar du supportärenden genom att svara på telefon och utföra administrativa uppgifter, med fokus på att våra anslutna restauranger ska få en så framgångsrik digital resa som möjligt. Samtalen handlar om att stötta restaurangerna med dagliga frågor och guida dem till att få fler beställningar online på deras egen hemsida. Utöver inkommande ärendehantering ingår det även att sälja våra tilläggstjänster som gör att restaurangerna ökar sin försäljning online. De administrativa uppgifterna innebär bland annat uppdatering av menyändringar på restaurangernas hemsida, ändring av öppettider, paketera och skicka ut terminaler till nya restauranger och att beställa profilmaterial.

Utöver ytterligare en kollega med samma roll som dig, består customer success avdelningen av vår customer success chef och restaurangcoach. Du har din arbetsplats i Trade Center i Halmstad, arbetstiderna är varannan vecka 8.00-17.00 och varannan vecka 10.00-19.00. Måndag – torsdag är vi på plats på kontoret men fredagar har du möjlighet att arbeta hemifrån.

Om dig
Vi söker dig som brinner för kundservice och sälj. Du har ett bra tålamod och känner dig bekväm med att prata i telefon för att kunna hjälpa våra anslutna restauranger på bästa sätt. Du trivs med att göra administrativa uppgifter självständigt och samtidigt vara delaktig i möten som utvecklar bolaget framåt. Som person är du social, en riktig problemlösare och gillar att ha roligt på jobbet!

För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har:

o arbetat med kundservice/support
o lätt att ta till sig nya tekniska verktyg
o erfarenhet av försäljning mot företag
o lätt att hålla flera olika bollar i luften samtidigt

Du gillar tanken på att vara med på en resa och vara en av hörnstenarna i ett framtidsbolag. En resa där vi ska förbättra villkoren för restaurangerna, konsumenterna och samtidigt har väldigt roligt på vägen!

Om anställningen
Lumit har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco, frågor och funderingar besvaras av Adecco. Tjänsten är en tillsvidareanställning, med sex månaders provanställning, tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid. Rekryteringsarbetet sker löpande. Ansökan sker genom rekryteringspartnern Adeccos hemsida:

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2024
  • Ansök senast: 25 februari 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024