OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Success Medarbetare- Aqua Dental
Aqua Dental växer så det knakar och vårt fantastiska Customer Success team behöver förstärkning.
Är du en glädjespridare som brinner för att göra skillnad? Vill du vara med på vår resa mot att erbjuda Sveriges mest kvalitativa tandvård?
Om oss
Aqua Dental befinner sig i en spännande fas i resan mot att förändra svensk tandvård i grunden. Genom digitalisering, korta väntetider, gästvänliga miljöer - och ett kompromisslöst fokus på kvalitet - vill bolaget sätta en ny standard för tandvården och omdefiniera hur upplevelsen hos tandläkaren kan se ut.
I dag är Aqua Dental en av Sveriges största och snabbast växande tandvårdskedjor med snart tjugo kliniker och mer än 500 enastående medarbetare. Aqua Dental drivs med övertygelsen om att dess framgång ligger i att våga sluta göra saker som de alltid gjorts - Aqua Dental utmanar i stället normer och arbetssätt som tandvårdsbranschen historisk har tagit för givet.
Aqua ska ligga i framkant för en fantastisk kund- och patientupplevelse. Det gör vi genom att erbjuda våra patienter tandvård med kvalitet till rätt pris - alltid med kundens välbefinnande i fokus. Vi erbjuder gedigna öppettider, god service, kvalitativ tandvård och nyfiken personal. Dessutom är våra kliniker designade med våra patienter i åtanke för att skapa en så rofylld och angenäm upplevelse som möjligt.
Om tjänsten
Som medarbetare i vårt Customer Success-team hanterar du all kommunikation med våra patienter, oavsett var i landet de befinner sig. Du har kontakt med såväl nya som befintliga patienter - via mejl, chatt och telefon.
Du ges möjligheten att arbeta i ett glatt och målinriktat team och i nära samarbete med våra kliniker och supportfunktioner. Som Customer Success medarbetare blir du patienternas första kontakt och genom ditt kundfokus och glada humör känner sig patienterna välkomna och trygga redan innan de kommit till kliniken.
I kontakten med patienterna ser du till att de får svar på sina frågor och hjälp med att boka in rätt tandläkare snabbt och lätt. Du gillar att jobba mot tydliga målsättningar och nyckeltal och stimuleras av att hela tiden tävla med dig själv för att bli bättre.
Som person är du lösningsorienterad, empatisk och positiv. Du tycker om att arbeta med människor och drivs av att skapa glada och positiva kundupplevelser. Du har en god kommunikativ förmåga som innebär att du har förmåga att kommunicera, lyssna, observera, vara mottaglig och visar respekt. Rollen kräver även att du har ett strukturerat arbetssätt.
För att lyckas i denna roll ser vi att du har:
- Tidigare erfarenhet från kundtjänst och/eller försäljning med fokus på kundservice via chatt, telefon och mejl
- Driv att prestera och leverera mot målsättningar och nyckeltal
- Goda kunskaper i CRM-system och i Office-paketet
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Du kommer att arbeta från vårt HK som ligger centralt i Stockholm City och vi ser gärna att du är på plats så snart som möjligt. Arbetstider enligt rullande schema.
Vid frågor är du välkommen att ta kontakt med Neven Bekic, neven.bekic@aquadental.se eller Dajana Houdek, dajana@aquadental.se
Din ansökan tar vi gärna emot så snart som möjligt då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jorge Penaranda
0707182348