Customer Success Nordic, Norwegian market

Customer Success Nordic, Norwegian market

Arbetsbeskrivning

En ny spännande möjlighet som Customer Success för den norska marknaden är öppen hos oss!
Vi letar just nu efter dig som går igång på att skapa riktigt bra service åt nordens entreprenörer, har norska som modersmål eller behärskar det norska språket!

Om rollen
Som Customer Success med fokus på den norska marknaden kommer du att vara vårt ansikte utåt för alla våra nordiska kunder. Med passion för kundrelationer kommer du dagligen att guida våra butiksägare till framgång med chat, mail, telefon, digitala möten och AI (!) som verktyg.

Den mänskliga och personliga kontakten är en stor del av vår framgång, med AI som verktyg utforskar vi möjligheter att göra det personliga ovärderligt!

Du kommer att arbeta i ett tight Customer Success team som varje dag inspirerar och hjälper varandra att leverera en exceptionell upplevelse till våra butiksägare som är grundad i omtanke, förtroende och enkelhet.

Eftersom det ska vara enkelt och gå snabbt att sätta upp, komma igång och växa sin e-handel hos oss, är ditt inre driv av att hjälpa andra till framgång avgörande för att skapa den känslan. Du kommer också dagligen agera bollplank för våra befintliga butiksägare som är redo att ta nästa steg och växa sin verksamhet ytterligare.

Vill vara en del av ett dynamiskt team och göra verklig skillnad för våra kunder är denna roll som Customer Success Specialist för norska marknaden perfekt för dig.

För att axla rollen tror vi att du behöver:

- Ha några års arbetslivserfarenhet i Norge eller mot den norska marknaden.

- Älska att skapa mervärde för kunder.

- Värdera och sträva efter ett högt kundbetyg i service och upplevelse.

- Enkelt och naturligt skapa kundrelationer.

- Vara en nyfiken och lösningsorienterad person.

- Kommunicera på ett tryggt och obehindrat sätt i tal och skrift på både norska, svenska och engelska. Danska är dessutom ett stort plus.

- Insikt i att förstå hur allt hänger ihop för att kunna ge en så bra service som möjligt.

- Drivas av att lära och utvecklas

Meriterande:

- Har arbetat mot den nordiska marknaden.

- Förståelse för hur e-handel fungerar ur ett butiksägarperspektiv.

- Drivit e-handel (som butiksägare eller arbetat inom).

- Förstår vad begreppen HTML och CSS betyder.

Sist men inte minst, kommer du att skapa magi ihop med ett gäng härliga och galet kompetenta människor i miljö som låter dig utvecklas!

Välkommen att bli en del av vårt team och vara med och forma framtidens e-handel tillsammans med oss!

Annonsen är öppen fram till midsommar, urval sker löpande.



We care - We trust - We keep it simple

With curiosity, enthusiasm and inner drive to know more we will always challenge status quo and get shit done.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quickbutik
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2023
  • Ansök senast: 25 juni 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024