Customer Success Officer - Sweden

Customer Success Officer - Sweden

Arbetsbeskrivning

Vi växer och det är dags att utöka teamet!

Vi är på jakt efter dig som vill vara med och bidra till en fantastisk kundupplevelse på Anyfin. Vi är ett litet och ambitiöst team som växer snabbt med målet att bli låntagarens bästa vän och som hjälper svenskarna till en bättre finansiell hälsa.

Som Customer Success Officer kommer du att vara en stor del i byggandet av Anyfin där du jobbar direkt med våra kunder. Det innebär att du till stor del kommer analysera och utvärdera komplicerade kreditansökningar samt hjälpa till att utveckla vår kreditavdelning och automatisering. Utöver det kommer du interagera med kunder via e-mail och chat. Vi erbjuder även möjlighet att delvis arbeta på distans.

Vi tror att du har:

- Bra kommunikationsförmåga på Svenska och Engelska
- Erfarenhet inom kredithantering och kundservice
- Ser ändlösa möjligheter - vi tror att allt kan bli gjort


Vi erbjuder dig:

- Möjligheten att bygga ett fintech-bolag från grunden
- Vara en del av ett tight och familjärt team
- Drivna, roliga och snälla kollegor med en entreprenöriell anda som du kan bolla tankar med och göra verklighet av dina idéer
- Möjligheten till en snabb och brant lärokurva med många utvecklingsmöjligheter.


Tjänsten är heltid med 6 månaders provanställning. Intervjuer sker löpande.

Skicka in din ansökan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca

Michelle Nilsson

Moa Kalström

Julia Ronge

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Workers of First Impression
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 december 2020
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Besöksadress

Kungsgatan 48, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 48
Stockholm, 11135

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024