Customer Success Representative

Customer Success Representative

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu nya stjärnor till vårt Customer Success team för start i april.
M formar framtidens mobilitet. Vi vill hjälpa människor röra sig fritt, på ett meningsfullt och hållbart sätt. Med det syftet har vi skapat ett alternativ till privat bilägande där M erbjuder ett nytt sätt att ha bil.
M är ett fristående företag inom Volvo Car Group. Vi tror på att jobba snabbt och agilt, i en decentraliserad organisation med stort fokus på mångfald. Vi finns idag i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Linköping.
Ditt huvudansvar omfattar:
Som kollega på Customer Success kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du möter dagligen utmaningar där du behöver visa förmåga att självständigt lösa problem och överträffa våra kunders förväntningar. Dina arbetsuppgifter är att bemöta inkommande kontakter från kunder i huvudsak via chatt och telefon, men även att hantera mejl och mer undersökande supportärenden.
Vi söker dig som är:
Flexibel
Serviceminded
Lösningsorienterad

Det är viktigt att du också har mycket goda kunskaper i svenska och engelska och en god förmåga att uttrycka dig i skrift.
För att trivas på M är du en driven och prestigelös kollega, vi värderar ett genuint engagemang och en vilja att utvecklas.
Våra öppettider är generösa och därför behöver du kunna arbeta både sena kvällar och helger för att vara aktuell för tjänsten.
Vad erbjuder vi?
Härliga kollegor och en familjär stämning
Fräscha lokaler belägna centralt i Stockholm City
Fokus på hälsa och välmående; tillgång till fri massage, privat sjukförsäkring, inspirationsföreläsningar

Arbetet utförs från vårt kontor beläget centralt i Stockholm City. Du som börjar hos oss kommer att välkomnas av hjälpsamma och engagerade kollegor.
Antar du utmaningen?
Tycker du att detta låter spännande och ser dig själv långsiktigt i rollen är du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
M arbetar aktivt för en inkluderande arbetsplats. Vi tror att mångfald och jämställdhet är grundläggande för välmåendet och utvecklingen av våra medarbetare. Därför arbetar vi aktivt för en välbalanserad representation av kön och etnisk identitet i alla delar av organisationen. På detta sätt hoppas vi skapa en fördomsfri, smart och trevlig arbetsplats.
Anställningsform: Heltid
Arbetstider: Enligt schema med ramtider 07.00-22.00 måndag - söndag
Sista ansökningsdag: 28 februari 2022. Observera att intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: M Volvo Car Mobility Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2022
  • Ansök senast: 11 mars 2022

Postadress

Jakobsbergsgatan 17
Stockholm, 11144

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024